Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-12-15 15:51:09 följande:
    Kan det vara så att min dator ha döpt den externa disken till (E:) och inte (D:) som det står i bruksanvisningen på den externa disken?? Finns en enhet (E:) med massor av ledigt utrymme.. BER ALLA OM URSÄKT FÖR ALLT OT-PRAT!!!
    Ja det är ju den externa disken- ligger dina bilder på den?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-12-15 15:56:05 följande:
    Men då kommer ju automatiskt följdfrågan.. Vem f_n är C som jag har suttit och kopierat allt till???? * börjar bli väldigt frustrerad*
    C är nog din lokala disk skulle jag tro, den där du har alla program etc
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-15 16:01:32 följande:
    jag vill hellre prata M. M som o MOLO!
    Hihi..förstår det

Det har varit lite mkt ot prat men nu har ju mysteriet snart nått sin lösning
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-12-15 16:01:48 följande:
    Jag skrev fel..C är den lokala men allt är kopierat till D som vill skriva ut.
    Ja hos mig så är D min dvd enhe, har du dvd på din dator?
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-15 16:07:35 följande:
    åh jag menade inget illa, haha, det var sagt lite på skämt.
    Förstod det

Fina inköp! Jag gillar faktiskt randiga ärmar har jag insett,min senaste randiga kärlek är vårens hangar med randärm Vilken skillnad när tröjan väl kom på!
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-12-15 16:12:59 följande:
    Tror det..Så det är därför han vill skriva ut! Men nu har jag börjat kopiera till E och nu förstår jag varför ni pratde om att det tog tid att överföra. NÄr jag kopierade till D gick det på ett kick! NU har det nått sin lösning så vi kan prata M.. en sista lite fråga.. Kan jag radera hela D utan problem??
    Men har du ngn skiva i datorn? För dessa "jagvillskrivautfilermenkaninte" brukar försvinna när man startar om datorn{#lang_emotions_undecided}Oavsett så är det kopior som inte gör ngn nytta så radera dem och kopiera till rätt enhet nu
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-15 16:18:59 följande:
    ja vissa är fina, hangar köpte jag aldrig fast jag hade tänkt det.  Just den här biltröjan är så rörig ändå, precis som cuba cars eg, så lite stjärnor el så hade passat mig bättre. det kommer kanske. Jag tror lillebror blir väldigt fin i den tröjan iaf, st 68, hoppas den är lite stor så han hinner växa i ett par NS jeans till den.  Har också röda Idat manchester som kan bli fina. Även velour faktiskt, men börjar tröttna vill ha "riktiga" byxor. Kan rapportera att jag TVINGAR på stackars Damien sin hajtröja, jag får verkligen locka o pocka, den är inte alls uppskattad trots hajar och stjärnor. nej han ska ha TÅGtröjorna, gudskelov jag har en junior och en babymodell för de tvättas hela tiden. bilar går också bra och gamla dalmatinerna t ex, men han börjar få egen smak och egna idéer snart kan jag inte köpa utan att fråga *hemska tanke*
    Oj då...egen vilja tidigt! Jag tror nog att Max verkar följa makens linje..dvs bestäm du så blir det nog bra
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-12-15 16:24:08 följande:
    Ingen skiva i datorn. Vilken tur att jag förstod att det inte stod rätt till med pilarna. Och stort TACK till dig som hjälp mig bena ut allt detta!! Fy, vad man hade gråtit om datorn kraschat och man tar fram den externa hårddisken och ser att det inte finns en enda bild..
    Ja vilken tur att du reagerade
    Flock skrev 2009-12-15 16:32:22 följande:
    HAha, det där kan verkligen vara på gott och ont. Min stora tjej började välja kläder tidigt och alltid skött det bra.. Men min stora kille har oxå kört Max-grejen (bestäm du) Nu när han är elva år har jag precis lyckats få honom att välja kläder själv varje dag.. Sista killen här är det mycket vilja i och vissa nätter ska han sova i NS skjortan och nu för tillfälligt är det bara muminpyjamas som duger, hela dagarna.. Vet faktiskt inte vilket jag föredrar
    Än så länge funkar det och alla är nöjda! Å andra sidan så är jag petig med det mesta så jag lär väl ha ett finger med i spelet länge
    Zvartaliljan skrev 2009-12-15 16:37:28 följande:
    nej det bt är ju på gränsen, över 140/90 så är det ju för högt så detta var precis så jag klarade mig. Men med tanke på att jag hade 166/95 när jag blev inlagd så är det ju ändå en klar förbättring Ja lillebror SKA stanna över nyår!
    Vad skönt att det går åt rätt håll{#lang_emotions_flower} Klart att lillebror väntar in 2010...du har väl sagt till honom att göra det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15