• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-11-13 16:23:40 följande:
    Smilla, bra smak du har Puzzle och lila stars är underbara ihop. Har både den kombon du har på bilden och så tvärtom Men favoritplagget här hemma just nu är nog ändå NS klänningen, underbar!! Hur var det i Gbg förresten, har nog glömt att fråga det
    Visst har jag bra smak

Vi hade det jättebra i Göteborg. Lång resa men det gick jätte bra. Sambon tyckte innan vi for att mitt inpulsköp av en bärbar dvd med två skärma (hade en till innan) var onödigt. Men på hemresan tyckte han absolut att det var ett av mina bästa köp

Försökte få in fler bilder från resan i bt. Men fl krånglar. Får försöka igen lite senare.

Leklandet som vi varit på många gånger tidigare var väldigt uppskattad av barnen. Svea är totalt vild o orädd så hon fick många blickar från andra.
  • Tasha78

Alltså kostar det verkligen 36 att skicka en liten suit

• Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-11-13 17:58:31 följande:
    Alltså kostar det verkligen 36 att skicka en liten suit
    nä 24
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-11-13 18:14:04 följande:
    nä 24
    då lurade dom gubben han var iväg och de tog betalt för 36kr
  • Greksmurfen

hejhej=)..
    hur lever livet här inne??

vi har varit på inskolning idag... å hör å häpna... persoalen frågade om maxens tröja.. ÄR det de där fina danska märket =)..... ja molo =)..de visste tom vart salgen brukar va haha

trodde jag hade med allt som behövde men det hade jag inte.. sådet blir en runda till kosta outlet imorn.....=).. shopping {#lang_emotions_dreamer}weeeeeeee......

mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 18:32:40 följande:
    hejhej=)..hur lever livet här inne??vi har varit på inskolning idag... å hör å häpna... persoalen frågade om maxens tröja.. ÄR det de där fina danska märket =)..... ja molo =)..de visste tom vart salgen brukar va hahatrodde jag hade med allt som behövde men det hade jag inte.. sådet blir en runda till kosta outlet imorn.....=).. shopping weeeeeeee......
    Åh, kul med mer shopping
    Vad var det som saknades?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • RååSa BuBBlan

Hej sötnosar!

Gissa vem som smitit hem på permis ;)

Dom placerade mig på nåt neurologiskt rehab hem idag men jag bröt ihop totalt och bara stört grina, gud så jag ville hem.. Å dom va snälla o gav mig lite ledigt i helgen eller så tröttnade dom på mitt bölande ;) så vinglig och ragglig e jag glatt hemma i min säng igen :)

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 18:51:52 följande:
    Hej sötnosar!Gissa vem som smitit hem på permis ;)Dom placerade mig på nåt neurologiskt rehab hem idag men jag bröt ihop totalt och bara stört grina, gud så jag ville hem.. Å dom va snälla o gav mig lite ledigt i helgen eller så tröttnade dom på mitt bölande ;) så vinglig och ragglig e jag glatt hemma i min säng igen :)
    HEEEEJ!!
    Hur är det med dig???
    Har saknat dig här ju
    Kram!!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • LitenBlomma
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 15:59:41 följande:
    Ingen koll på dressen tyvärr och stackars liten som är sjuk..Krya på sigJag gjorde samma sak..kom hem med en kaninbody i stl 80 enligt lappen men det är en 92
    Var den felmärkt? För Mejas var i stl 80 och jag tyckte att den var rätt stor i storleken.
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15