Busbellan skrev 2009-10-31 19:20:09 följande:
Nu är jag ännu mer irriterad, men på sambon han är sur över att jag ska åka på salgen på lördag, han tycker det är enda dagen han i lugn och ro har möjlighet att tapetsera Noras rum eftersom August är på kortis i helgen. Alltså VARJE gång jag vill göra nåt jag tycker är kul och göra det alldeles själv utan några barn med så blir han sur. Sist var det ju Ullaredresan som vi planerat in, men Ella blev sjuk så jag tyckte jag kunde få åka själv. Jag gjorde det, men han var sur i flera dagar. Och nu denna resan då. Alltså jag gör ALDRIG i princip nånting helt själv. Händer kanske 1-2 gånger i halvåret att jag hittar på nåt utan barnen med. Han däremot är iväg och kollar hockey minst en gång i veckan, spelar innebandy en kväll i veckan, ja ni hör. Men direkt jag vill iväg själv om så bara en kväll så tycker han det är jättejobbigt. Han säger det inte alltid rakt ut, men man märker hur sur han blir. Så, nu har jag fått avreagera mig lite till Tur att ni finns här så jag kan lasta över mina problem på nån
Kram! Så tråkigt för trotts allt så tar det lite gläädje ifrån allt det roliga.. Stor kram till dig!!