• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-23 09:15:53 följande:
    Det måste vara tungt... Jag kommer ihåg sköterskan som satt hos mej när Emilia gått bort. Hon grät, men inte jag... Jag var bara i chock.
    Vilken chock och sitta där och se ssk gråta och inte riktigt förstå varför! *KRama om*
    Vi pratade om Emilia igår. Även hon finns i våra tankar inte bara de stora barnen.
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock

Butte: Fy, vad tråkigt! Att inte folk kan skilja på mitt och ditt och så lever vi 2009-talet. Mycket märkligt!!!

• Flock
    Buttelina skrev 2009-10-23 09:41:57 följande:
    nån som kan hjälpa mig?? jag har fått en kallelse till högskoleprovet och ska skriva ut kallelsen för den ska man ha med sig. jag trycker på skriv ut och skrivaren skriver men pappret kommer ut tomt . jag vet att där är färg i skrivaren. jag har även provat markera och skriva ut det.. funkar inte
    Jag har en knapp på skrivaren som gör att det blir lika dant. Tryck på alla knappar på skrivaren är mitt tips KANske inte så bra men det fungerar för mig..
  • Flock

Nu ska jag baka en banankaka. Är så sötsugen idag..

Tillbaka senare

• Flock

God kväll i tråden!

Sitter och försöker lägga kort rätt i datorn. Börjar närma mig slutet.. Har bara 1½ är kvar nu

Smultron: Ett litet omdöme kan du väl ge mig {#lang_emotions_dreamer} Såg att du hade gett många och vill ju inte att du missar mig

• Flock
    lillronya skrev 2009-10-24 20:05:35 följande:
    Godkväll!
    *vinkar*
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-24 20:10:50 följande:
    Godkväll! Å den där söta kaninen!! Här är det sorg. 6 st av Michaelas 11 kaniner har dött knall fall idag. Mycket märkligt.... Hon är sååå ledsen.
    Stackars M!!!! Vad kan ha hänt??
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:13:41 följande:
    men nej!!    Gud va märkligt!! Å förstår hon e ledsen  Stackars liten Ja nu är han här och han redan börjat tugga sönder vår hallmatta på nerdre plan den lille busen   Men den va billig så den får han äta så mycket han vill på.. Han e verkligen söt söt söt, Ida skrattar gott åt alla hans bus
    Vad har ni köpt för djur?? Har missat det..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-24 20:20:15 följande:
    De måste ha fått nån sjuka. Annars skulle ju inte hälften dö på en dag, tycker jag....
    Verkligen hemskt för henne när så många dör samtidigt
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:24:36 följande:
    En liten kaninbebis
    Vad mysigt! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15