Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-20 13:37:07 följande:
    Hörni, kan ni hjälpa mig med att säga vad Milo ska ha på sig ikväll? Vi ska på 30 års fest. Jag funderar på knapptröjan, som han själv älskar, men då får det bli NS till för velorurisarna är i tvätten... Eller andra förslag?
    Svårt har ju massa fint i din galleria.

Dukait molo och Ns
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-11-21 22:57:11 följande:
    Känns ensamt här så går väl och intar soffläge. Nåt annat är väl inte lönt. Vågar inte tro på nattsömn förrän den infinner sej. Godnatt
    Jag är här men inte särskilt aktiv, håller på att lägga ut lite auktioner tills imorgon

God natt och snygg kärra till dottern
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-11-21 23:04:29 följande:
    Fastnade i en astmatråd, jag som skulle gå. Tack!
    Hörde det om din son, vad jobbigt men jag hoppas han vilar ut sig ordenligt på den härliga kudden som jag såg i bt Vill också ha men ingen aning vart den ska få plats
  • MejaKiZnic

Tittade också på de men lär dröja innan fisen passar, köpte massa ninisar förra veckan men inget passa så det åker ut på t idag igen

• MejaKiZnic
    Tejja skrev 2009-11-22 21:34:11 följande:
    Hej. Åh vad trist att de inte passade! Nikki letade efter dig någon sida bak. Hon var lite orolig för att hon inte hört något av dig på ett tag. Var har du hållt hus? 
    Vart det inte MalinK..?
    jag vårda en sjuk bebis så brukar bara titta förbi

Ingen som vet var bubblan är?
    Stormis skrev 2009-11-22 21:37:09 följande:
    Usch, stackars lilla Smultron med familj . Känner att det nog är dags att back-up'a lite här med till lösa hårddisken... Är så dålig på det, att det skall krävas olyckor för att man ska skärpa sig . Själv sitter jag också och deppar (inte för att ta sorgen från dig ). Pappa åke in till sjukhuset i torsdags och nu ligger han nedsövd för att de ska kunna behandla honom på bästa sätt. Dock ser det bra ut. Ringde till farmor för att stämma av med henne och hon var mer förvirrad än någonsin (helt klar och frisk, men har åldrats sååå sen hennes särbo avled i våras). Känner att jag borde ta hand om henne mer, men orkar verkligen inte det nu. Orkar liksom inte ens ta hand om mig själv. Vill få ut denna bebis snart!!! Sorry för fortsatt ot...
    Oj vad jobbigt, tycker också den lilla kan titta ut så man får se lite fler bebisar i bt Hoppas din pappa kryar på sig och farmor hittar tillbaka till vardagen, kram!
  • MejaKiZnic

Jes sica skrev 2009-11-23 19:27:29 följande:

Hej flickor!! Såå ledsen. Ibland får man ju reda på vilka som är sina vänneroch inte Började med ett sms frånen "vän" Grattistill bebisen i magen. Jag har inte berättat för nästan nån om gravven förutom er då. Undrade då om hon vart i tråden, hon som inte ens gillar danska kläder fick då ett surt svar. Jag struntar väl i de där fula kläderna dina barnhar på sig och de där fula byxorna (ns) som nästan hänger vid knäveckan det ser ju bara löjligt ut. Ok tack liksom. varför vara ionne här och läsa då och sen vara så jäkla otrevlig??
    varför blir hon sån och varför så otrevlig

Glömde säga grattis till dig igår GRATTIS hur långt är du gången? Himla avis tänka att få snussa bebis
  • MejaKiZnic

Jes sica skrev 2009-11-23 19:32:47 följande:

Ja du ingen aning Tist iaf!! Tack så mycket Bara i vecka 4 ännu så jättenytt, har kanppt fattat det.
    Och redan så älskad
    nikki2006 skrev 2009-11-23 19:40:56 följande:
    ojoj oj butte och en småtting till, det blir dyyyyrt hi hi
    Oj oj så dytr de blir såg nog hur butte kika in alla bebis kläder på salgen
  • MejaKiZnic

Jes sica skrev 2009-11-23 19:46:40 följande:

Ska du oxå ha en till?? GRATTIS!!!! När?
    GRATTIS jag vill också ha bäbis
  • MejaKiZnic
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 19:49:21 följande:
    tackar=).... men din lilltjeje e ju en bebis..... mi ne ju en ettåring hehe
    Nja 14 månader nu och har inte tid att gosa busar bara och ingen ro för vila
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15