Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Vad vad de för ngt OTT i sthlm lite nyfiken

• MejaKiZnic

Ihh fick hem superblue fleece plus lurvluva idag LOVE IT bara byxorna kvar blir nog en tripp till DK om inget sett de här i Sverige?

• MejaKiZnic

Hur tycker ni det går på T mina ninnisar går sådär men förra avslutet var hemskt skänkte bort allt har avslut idag och det går sådär dåligt

• MejaKiZnic
    Stormis skrev 2009-11-29 18:38:05 följande:
    Fin jacka, men skum förstabild! Liksom på fodret... Nu ska jag nog ladda i soffan ett tag. Kram på er!
    Ja jo försöker få sambon till en bebis även om det lär dröja
  • MejaKiZnic

Äntligen fick jag älgleggings dock så missade jag veloursuiten kommer aldrig få tag på en

Auktionerna gick baja

Ang byxor så är det väldigt mycket märkes tyvärr men pga Cheap Monday är ett trend märke just nu så paxar jag för de. Billiga och snygga dock sällan de kommer nya varianter från de.

• MejaKiZnic
    saturnina skrev 2009-12-01 11:04:19 följande:
    En tjej har köpt en ny velour vantsuit av mig (igår) och vill att jag ska skicka den idag eftersom dottern fyller år imorgon. Den gick på över 200 kr plus porto. Inga pengar ännu Vad gör jag? Litar jag på henne? Jag har kollat omdömena, men det är svårt för hon verkar inte handla så ofta, inte så många nya omdömen mao.
    ohh var det din i 92? helt underbar letat efter en sån i evighet
    hoppas de löser sig
  • MejaKiZnic
    saturnina skrev 2009-12-01 12:58:05 följande:
    Ja, den är ljuvlig. Det är därför jag tvekar... Vilken storlek behöver du?
    86 eller 92 vår sjukdress men hade en sist i 74 lyckades få en på salgen men den var felmärkt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15