Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-11-23 20:54:29 följande:
    Hehe. Har inte hunnit skicka din senaste vinst hos mig, så råkar du hitta nåt går det att samfrakta.
    kan inte du maila ditt alias
  • MejaKiZnic

Inväntar en fleece i Super blue med en väpnarluva i puzzel och Super blue ingen som vet vart man kan hitta byxorna ngnstanns?

• MejaKiZnic

Var tvungen att rusa in när jag såg mailet om lillbror var på väg redan hoppas du mår bättre och han kan stanna några veckor till. KRAM

• MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2009-11-25 20:50:38 följande:
    Var tvungen att rusa in när jag såg mailet om lillbror var på väg redan hoppas du mår bättre och han kan stanna några veckor till. KRAM
    Ja det var till dig Liljan lite yr just nu, denna tycker jag är himlans söt
    www.barnlycka.se/sv/artiklar/barnklader/prematur/ullfleece-overall-prematur.html
    går att köpa på pytteliten billigare om han nu måste titta ut tidigare men inte nu!
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 20:46:27 följande:
    Plastic is fantastic
    Vad är det för kollektion lurven kommer ifrån, så himla häftig!

Nä nu måste jag plugga
  • MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 21:18:01 följande:
    Nu snurrar det ordentligt i huvudet här och har ganska ont...håll tummarna nu att inget händer under natten. Godnatt alla goa pölsekärringar
    Kommer jhu skynda mig in imorgon för att försäkra mig om lillbror är kvar, god natt!
  • MejaKiZnic

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:01:03 följande:

Blöööö!! Har fyllt massor med flyttkartonger och nu pular jag med T Tröööööööött!!
    Bubblan kan du maila mig väntat på dig skit länge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15