Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-06 19:45:02 följande:
    Ja det hade det. Nu blir det kokta ägg. Inte riktigt lika mummigt. Vi bor ju mitt i skogen men har "bara" 4 km till det stora Met Det kan jag tro!
    Kokta ägg e väl mums, med lite kaviar till *gottis*

Åååå kan ingen baka nåt åt mig   Kaka suuuugen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-06 19:48:16 följande:
    JA så får det bli. Vi har bakat lussbullar och pepparkakor idag. Bjuder gärna.
    Å bjussar du! Guuud va du e snäll, jag e såååå sugen å här blir det inge baka alls
  • RååSa BuBBlan
    JsN skrev 2009-12-06 19:49:16 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 19:46:46 följande: Minus kaviaren håller jag. *kaviar kommer inte över tröskeln hos oss*
    De e väl gott
    Smultronhjärta skrev 2009-12-06 19:49:35 följande:
    Jag kan också bjussa på lussekatter- lyxiga sådana som mannen i huset gjort..Gästerna igår trodde att det var "köpekatter"
    Å ni e så duktiga alla OCH gubbarna på att baka o greja, jag bara sitter i mitt flyttkaos och VILL baka

Tar gärna en lyxig katt {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-06 19:54:40 följande:
    Jag är inte duktig mer än när det kommer till att fotografera- har just nu 1300 bilder att sålla ut mina objekt ifrån som ska ut på T,shoppingpengar är ju prio Mycket sugen på att sälja nu när jag för tillfället har en fiiiin 5:a i genomsnitt*stolt*
    Å har du en 5:a!! Härligt

Sett Molos nya vita stjärnsuit fraktfritt nånstans?
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-06 20:14:52 följande:
    Vart? Jag vill också ha ff
    Babyshop   Stick o kööööööp!!
  • RååSa BuBBlan

Nä jag MÅSTE baka en kladdis här så e de bara

Tbax senare!!

• RååSa BuBBlan

Ooooooooorkar inte mer strul alltså!!! {#lang_emotions_yell}

Skulle baka å satte på ugnen.. Nåt har kortslutits å ugnen är trasig, alldeles nyköpt spis för 17000.- åt fanders, vår inte alltför billiga 63 tums tv har bara röd bild {#lang_emotions_cry} Ger upp!! INGET går bra nu, allt bara går åt H_vete hela tiden med allt..

Å vad kan jag om el liksom???

• RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-12-06 20:41:45 följande:
    Hej hejSmyger runt här lite i bakgrunden och läser, känner mig lite trött på allt just nu. I onsdag gick ena hunden bort, bara 8 år och i lördags gick Melinas gammel farfar bort. Var inte länge sen den äldsta vovven gick bort och lilla knut skulle vi besöka på torsdagen men han blev bättre och lämnade sjukhuset så vi bokade söndagen istället. I lördags somnade lilla knut in, världens goaste gubbe skulle egentligen besöka han men jag klarar inte se, känns verkligen som själen lämnat kroppen. För att tänka på annat så såg jag att Haj-tröjan från Molo sålt mega bra, årets print?
    Å gumman!! Många många kramar!! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15