• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tasha78
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:14:15 följande:
    Himla obehagligt. JA, det väcker en he ldel tankar när nära och kära dör. Vi fick också besked om att en kompis till oss dött för inte så länge sen, men via tv4 nyheterna på kvällen, inte så kul.
    oj det måste ha varit jobbigt
  • Rååsa Smurfen
    Himla obehagligt.JA, det väcker en he ldel tankar när nära och kära dör.Vi fick också besked om att en kompis till oss dött för inte så länge sen, men via tv4 nyheterna på kvällen, inte så kul.
    jobbigt sätt att få veta sådant på.
    Jag hatar timmys epelepsi det är otäck och lömsk sjukdom som kan sluta väldigt illa om den som i detta fall bryter ut vid absolut fel tidpunkt ..
    Jag ber till gud att den växer bort när han blir äldre.
  • Fantastiska Skatt
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 23:12:27 följande:
    jo... det vill man undvika... e ju inte såååå kul mi tt i natten för det e ju då det e som värst... =S.... men funkar pulmikort å airomir mot krupphostan??
    njä som jag sa sist så om man sätter in pulmicort riktigt tidigt och ger dubbel dos ist. för enkel så kan det ha god effekt - funkar super på O (i komb. m kruppmedicin) men vet inte om astmaläkaren gav mig det tipset just för at han redan medicinerar med pulmicort? Kanske inget de skriver ut annars
    Himla obehagligt.JA, det väcker en he ldel tankar när nära och kära dör.Vi fick också besked om att en kompis till oss dött för inte så länge sen, men via tv4 nyheterna på kvällen, inte så kul.
    men oj, Det måste ha känts
  • ChokladMoshin
    Tasha78 skrev 2009-11-13 23:16:01 följande:
    oj det måste ha varit jobbigt
    JA, men klart jobbigare för hans höggravida fru
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-13 23:27:07 följande:
    jobbigt sätt att få veta sådant på.Jag hatar timmys epelepsi det är otäck och lömsk sjukdom som kan sluta väldigt illa om den som i detta fall bryter ut vid absolut fel tidpunkt ..Jag ber till gud att den växer bort när han blir äldre.
    JA, det får vi verkligen hoppas att den gör.
    Spec. jobbigt att det kan komma när som liksom
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 23:29:08 följande:
    njä som jag sa sist så om man sätter in pulmicort riktigt tidigt och ger dubbel dos ist. för enkel så kan det ha god effekt - funkar super på O (i komb. m kruppmedicin) men vet inte om astmaläkaren gav mig det tipset just för at han redan medicinerar med pulmicort? Kanske inget de skriver ut annars men oj, Det måste ha känts
    JA, inte kul alls.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Greksmurfen

rååsa smurfen : jobbigt för din man å för er.... vet hur det är å gå i dem tankarna..min lillebror hade med EP.... tyvärr fick han det när han var 16-17år....å fick ju bara de där stora anfallen... hände så fort han glömt medicinen ngn dag..=S...

mamma till Maximilian född 081028
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:34:31 följande:
    JA, men klart jobbigare för hans höggravida fru JA, det får vi verkligen hoppas att den gör.Spec. jobbigt att det kan komma när som liksom JA, inte kul alls.
    Neej, säg att jag missuppfattade nu - fick hans fru också veta det så??
  • ChokladMoshin
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 23:42:11 följande:
    Neej, säg att jag missuppfattade nu - fick hans fru också veta det så??
    Näe, inte hon bara vi.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:34:31 följande:
    JA, men klart jobbigare för hans höggravida fru JA, det får vi verkligen hoppas att den gör.Spec. jobbigt att det kan komma när som liksom JA, inte kul alls.
    Men alltså få de komma ut med sådan innan de medelat närmast anhöring ? ,på min bror jobb fick de inte berätta för de som ringde och sökte han förren polisen kört hem till frun och berättat efter det satt alla i krissamtal då det var ett väldigt skrämmande och ångest ladddat dödsfall för de som fanns på plats .
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:44:10 följande:
    Näe, inte hon bara vi.
    Illa det med världen är bra grym...höggravid och mista sin man *ryser*

Nej nu får jag tacka för ikväll, jobbdag imorgonbitti.

Tack för väldigt OT men ack så trevligt sällskap {#lang_emotions_kiss}
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 23:49:19 följande:
    Illa det med världen är bra grym...höggravid och mista sin man *ryser*Nej nu får jag tacka för ikväll, jobbdag imorgonbitti.Tack för väldigt OT men ack så trevligt sällskap
    och då menar jag att det är jg som bara är OT precis hela tiden alltså

natti
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15