Duntoffla skrev 2009-11-14 10:46:49 följande:
Japp, vi har den gröna med vita stjärnor. Jag tror att vi fick ut 3-4 våder på en rulle.
Ja, alltså han e helt rubbad. Å detta är dessutom målare nr2, målare nr1 satte microliten utan att ha slipat ner spacklet....

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:51:51 följande:
vilken jäkla målare ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :) måste vila en stund igen känner jag..
Skönt att du mår ok iaf, och härligt att få bo hemma!
Greksmurfen skrev 2009-11-14 10:55:52 följande:
bubblis så kul å se dej igen...tänkt så mkt på dej...usch å då det som du fått=S.. men det e nya tag nu =).... min ggudmor fick en stroke strax efter hon fått sin sista bebis.... låg å pendalde mellan liv å död ett tag... de fick flyga bebisen till henne så hon skulle höra den för at kunna piggna på sug snabbare... men hon fick lära sig allt från början, tal, gå mm... men hon kämpade å idag kan man inte se vad hon drabbats av nappt.... gäller å kämpa=)...kram pådej:=)tjejer en fråga... nu när max börajra dagis kommer han med få börja äta själv juh.... å vill ju kunna ha lite molokläder på han
iaf.. tro ni man kan lämna ett målarförkläde.. lr ja ni vet en sån de har när de mlar eller äter... sjäv har ja det här hemma till max när han ska äta själv... å begära att han har den på sig när han äter kladdig mat å äter själv??
Teolin äter inte själv på dagis... Jo, smörgåsar och frukt men annars matar dom henne. Å alltid kavlas armarna upp och haklapp på. Hon är aldrig så ren som när hon varit på dagis, Här e dom såååå ordentliga