• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2009-11-14 10:46:49 följande:
    Japp, vi har den gröna med vita stjärnor. Jag tror att vi fick ut 3-4 våder på en rulle.
    Ja, alltså han e helt rubbad. Å detta är dessutom målare nr2, målare nr1 satte microliten utan att ha slipat ner spacklet.... {#lang_emotions_undecided}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:51:51 följande:
    vilken jäkla målare ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :)   måste vila en stund igen känner jag..
    Skönt att du mår ok iaf, och härligt att få bo hemma!
    Greksmurfen skrev 2009-11-14 10:55:52 följande:
    bubblis så kul å se dej igen...tänkt så mkt på dej...usch å då det som du fått=S.. men det e nya tag nu =).... min ggudmor fick en stroke strax efter hon fått sin sista bebis.... låg å pendalde mellan liv å död ett tag... de fick flyga bebisen till henne så hon skulle höra den för at kunna piggna på sug snabbare... men hon fick lära sig allt från början, tal, gå mm... men hon kämpade å idag kan man inte se vad hon drabbats av nappt.... gäller å kämpa=)...kram pådej:=)tjejer en fråga... nu när max börajra dagis kommer han med få börja äta själv juh.... å vill ju kunna ha lite molokläder på han iaf.. tro ni man kan lämna ett målarförkläde.. lr ja ni vet en sån de har när de mlar eller äter... sjäv har ja det här hemma till max när han ska äta själv... å begära att han har den på sig när han äter kladdig mat å äter själv??
    Teolin äter inte själv på dagis... Jo, smörgåsar och frukt men annars matar dom henne. Å alltid kavlas armarna upp och haklapp på. Hon är aldrig så ren som när hon varit på dagis, Här e dom såååå ordentliga
    080826 - Puma Teolin
  • Greksmurfen
    JsN skrev 2009-11-14 11:00:21 följande:
    Greksmurfen, påvårt dagis är de jätteduktiga på att använda haklapp, mycket bättre än vad vi är hemma. Jag tycker att pytte blir smutsigare hemma. *ler* Vi ett tillfälle hade de målat med fingerfärg, då satt de i blöja och målarförkläde. *underbar bild på det*
    vad gulligt=)...
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 11:04:29 följande:
    Teolin äter inte själv på dagis... Jo, smörgåsar och frukt men annars matar dom henne. Å alltid kavlas armarna upp och haklapp på. Hon är aldrig så ren som när hon varit på dagis, Här e dom såååå ordentliga
    mmm maxen har börjat öva å äta själv lite hemma.. får ju i sig lite här :) givetvis få man pytsa i han jälv med... men ska prata med dem hur de bruakr göra på måndag....e ju lite sådör å få fläckar på nya molosarna när de inte äns knappt blivit använda....

nähe nu bär det av till kosta outle=).. shopping here i come....alla pop mössor kostar max 50kr i helgen å lundemyr sättet med byxa å tröja i frotte var det 60% på ska nog ta ett till maxen där med=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • THEA och Grodan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:51:51 följande:
    vilken jäkla målare ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :)   måste vila en stund igen känner jag..
    Massor av kramar {#lang_emotions_heart}

Skönt att du har fått permis
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • Tjollabolla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:39:36 följande:
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!? Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    Öhh?? 3 borde han ju få ut minst. Vi fick ut 4, då har vi inte starsen i jämn höjd.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2009-11-14 10:55:52 följande:
    bubblis så kul å se dej igen...tänkt så mkt på dej...usch å då det som du fått=S.. men det e nya tag nu =).... min ggudmor fick en stroke strax efter hon fått sin sista bebis.... låg å pendalde mellan liv å död ett tag... de fick flyga bebisen till henne så hon skulle höra den för at kunna piggna på sug snabbare... men hon fick lära sig allt från början, tal, gå mm... men hon kämpade å idag kan man inte se vad hon drabbats av nappt.... gäller å kämpa=)...kram pådej:=)tjejer en fråga... nu när max börajra dagis kommer han med få börja äta själv juh.... å vill ju kunna ha lite molokläder på han iaf.. tro ni man kan lämna ett målarförkläde.. lr ja ni vet en sån de har när de mlar eller äter... sjäv har ja det här hemma till max när han ska äta själv... å begära att han har den på sig när han äter kladdig mat å äter själv??
    På vår förskola, och på alla jag jobbat på, använder man haklapp på dom små. Men visst, fläckar kan det ju bli ändå. Det får man liksom räkna med, dom går ju bort i tvätten. Är man väldigt rädd om ett plagg så ska man nog inte ha det på dagis. Fast jag håller med nån som skrev, Milo blir ofta skitigare hemma än på dagis!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • THEA och Grodan

Hoppas det är bra med alla (någorlunda i alla fall )

Själv har jag så mycket att göra på jobbet nu innan Jul att jag inte hinner vara här så mycket. Shoppas det något? Någon bra rea någonstans? (har ju fortfarande inga nyhetsmail )

• Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:24:00 följande:
    God morgon!Har vi butte eller ängeln här idag!?!?Jag behöver lite hjälp ang mina tapeter till Ts rum... jag och målaren är inte direkt bästa kompisar...
    jag är här
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:39:36 följande:
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!? Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    vilken inkompenent råtta!! vill man ha det som vi har det så får man ut 3 våder per rulle
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2009-11-14 11:42:47 följande:
    Såååå fint

Har föresten glömt inboxa dig kontonummer Gör det typ ikväll eller imorgon Har minne som en guldfisk jusst nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15