• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:24:00 följande:
    God morgon! Har vi butte eller ängeln här idag!?!? Jag behöver lite hjälp ang mina tapeter till Ts rum... jag och målaren är inte direkt bästa kompisar...
    Morrn!

Gäller det tapeten med stjärnor eller var det någon annan fråga till proffsen?
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2009-11-14 10:34:48 följande:
    Morrn!Gäller det tapeten med stjärnor eller var det någon annan fråga till proffsen?
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!?

Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:23:40 följande:
    go morron! Vilken känsla att vakna HEMMA Har nosat igenom mina salgköp lite lätt åxå och va massa fint jag hittade Händer här då?
    HEEEEEEEJ!!! Har inte riktigt förstått vad som hänt men en stroke va de iaf om jag fattat rätt, otäckt!!! hur mår du nu!?
    080826 - Puma Teolin
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:39:36 följande:
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!? Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    Japp, vi har den gröna med vita stjärnor. Jag tror att vi fick ut 3-4 våder på en rulle.
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-14 10:34:13 följande:
    Go morron! Åh, är du hemma? HUr är det?
    ja jag fick permis över helgen :) domskickade mig till rehab hemmet i sköndal igår men jag bröt ihop totalt och ville hem så nu får jag gå där dagtid men bo hemma *glad*

mår rätt oki faktiskt. allt bra meder?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:48:44 följande:
    ja jag fick permis över helgen :) domskickade mig till rehab hemmet i sköndal igår men jag bröt ihop totalt och ville hem så nu får jag gå där dagtid men bo hemma *glad* mår rätt oki faktiskt. allt bra meder?
    Vad skönt att du får sova hemma. Vad gör de nu då? Är alla undersökningar gjorda?

Här är det bara bra. SKönt med helg och att få sova ut lite.
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:39:36 följande:
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!? Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    vilken jäkla målare
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:42:39 följande:
    HEEEEEEEJ!!! Har inte riktigt förstått vad som hänt men en stroke va de iaf om jag fattat rätt, otäckt!!! hur mår du nu!?

ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :)

måste vila en stund igen känner jag..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Greksmurfen

bubblis så kul å se dej igen...tänkt så mkt på dej...usch å då det som du fått=S.. men det e nya tag nu =).... min ggudmor fick en stroke strax efter hon fått sin sista bebis.... låg å pendalde mellan liv å död ett tag... de fick flyga bebisen till henne så hon skulle höra den för at kunna piggna på sug snabbare... men hon fick lära sig allt från början, tal, gå mm... men hon kämpade å idag kan man inte se vad hon drabbats av nappt.... gäller å kämpa=)...

kram pådej:=)

tjejer en fråga... nu när max börajra dagis kommer han med få börja äta själv juh.... å vill ju kunna ha lite molokläder på han iaf.. tro ni man kan lämna ett målarförkläde.. lr ja ni vet en sån de har när de mlar eller äter... sjäv har ja det här hemma till max när han ska äta själv... å begära att han har den på sig när han äter kladdig mat å äter själv??

mamma till Maximilian född 081028
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:51:51 följande:
    ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :)   måste vila en stund igen känner jag..
    Sköt om dig! *kram*

Själv ska jag äta lite sen frulle, hämta Noel hos mormor och morfar och sen åka till Sickla.

CU
  • JsN

Greksmurfen, påvårt dagis är de jätteduktiga på att använda haklapp, mycket bättre än vad vi är hemma. Jag tycker att pytte blir smutsigare hemma. *ler* Vi ett tillfälle hade de målat med fingerfärg, då satt de i blöja och målarförkläde. *underbar bild på det*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15