• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Rååsa Smurfen
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 23:40:04 följande:
    rååsa smurfen : jobbigt för din man å för er.... vet hur det är å gå i dem tankarna..min lillebror hade med EP.... tyvärr fick han det när han var 16-17år....å fick ju bara de där stora anfallen... hände så fort han glömt medicinen ngn dag..=S...
    Ja men min man finns inte hos oss just nu   så det är tur  att jag har min bror , Timmy fick först bara små bortfall i början ,sedan kom de riktigt stora när han blir medvetslös ,trodde han höll på att dö första gången ,alltså riktig riktig otäck anfall..
    Min väns systers dotter har sådan flera gånger om dagen nu och ingen medicin hjälper {#lang_emotions_cry}och har varit så under en lång tid ,så jag är tacksam att timmys medcin hjälper
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-13 23:46:19 följande:
    Men alltså få de komma ut med sådan innan de medelat närmast anhöring ? ,på min bror jobb fick de inte berätta för de som ringde och sökte han förren polisen kört hem till frun och berättat efter det satt alla i krissamtal då det var ett väldigt skrämmande och ångest ladddat dödsfall för de som fanns på plats .
    Alltså det var så att denna person var med om en dykolycka i Sthlm för inte så länge sedan, bara det att dom hittade inte kroppen direkt så han var först saknad.
    Och dom pratade ju om olyckan på nyheterna. Men eftersom vi visste att han var med i den dykningen dom pratade om så ringde vi henne och hon hade ju såklart fått telesamtal innan.
    Och med tanke på hur vädret var dom dagarna så var vi säkra på att dom inte skulle hitta honom i livet.
    Några dagar senare hiitade dom honom död på botten.
    Men för att svara på din fråga så vet jag inte hur det är med att gå ut på nyheter innan anhöriga vet. Gäller kanske annorlunda om det är olyckor. Inga namn nämndes ju på tv:n.
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 23:49:19 följande:
    Illa det med världen är bra grym...höggravid och mista sin man *ryser*Nej nu får jag tacka för ikväll, jobbdag imorgonbitti.Tack för väldigt OT men ack så trevligt sällskap
    Tack detsamma, nattis!!
    JA, man funderar en hel del på livet i såna stunder......
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-13 23:52:29 följande:
    Ja men min man finns inte hos oss just nu   så det är tur  att jag har min bror , Timmy fick först bara små bortfall i början ,sedan kom de riktigt stora när han blir medvetslös ,trodde han höll på att dö första gången ,alltså riktig riktig otäck anfall..Min väns systers dotter har sådan flera gånger om dagen nu och ingen medicin hjälper och har varit så under en lång tid ,så jag är tacksam att timmys medcin hjälper
    Usch, vad jobbigt!!
    Alltså barn och sjukdom ihop är inte rätt.....
    Varför liksom, dessa sprudlande glada själar.....
  • ChokladMoshin

Verkar som om alla försvann så nattis på er!

• Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:54:55 följande:
    Alltså det var så att denna person var med om en dykolycka i Sthlm för inte så länge sedan, bara det att dom hittade inte kroppen direkt så han var först saknad. Och dom pratade ju om olyckan på nyheterna. Men eftersom vi visste att han var med i den dykningen dom pratade om så ringde vi henne och hon hade ju såklart fått telesamtal innan.Och med tanke på hur vädret var dom dagarna så var vi säkra på att dom inte skulle hitta honom i livet.Några dagar senare hiitade dom honom död på botten.Men för att svara på din fråga så vet jag inte hur det är med att gå ut på nyheter innan anhöriga vet. Gäller kanske annorlunda om det är olyckor. Inga namn nämndes ju på tv:n.
    aha okej  jag miss förstod dig nog först , fattade först det som att både ni och hans högravida frun fick veta samtidigt via tv
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-14 00:11:52 följande:
    Verkar som om alla försvann så nattis på er!
    jag sitter och spela bejeweld på facebook är ärligt talat rädd att gå och lägga mig  känns som jag kommer att drömma värsta skäck drömmen {#lang_emotions_frown}
  • SmillaMilla

God morgon!

KAN man använda muddbyxor under kjol/klänning? Ja kan kan man för svea har det nu på sig Men ser det ok ut? Gillar inte strumpbyxor men gillar kjol.

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 08:26:33 följande:
    God morgon!KAN man använda muddbyxor under kjol/klänning? Ja kan kan man för svea har det nu på sig Men ser det ok ut? Gillar inte strumpbyxor men gillar kjol.
    Godmorgon!

Ja men det kan man väl? Jag vet inte, jag har ju ingen tös. ÄN Jag har mkt att lära sen

Fy f*n vilken natt! Sov mellan 00-01, sen har sambon snarkat, Milo snurrat, jag blev bara mer och mer irriterad och kl 03 gav jag upp och la mig i soffan och kollade på usel TV. Tror jag somnade vid halv sex.. Å åtta ringde klockan för då är det dax för minisim för Milo... Så nu har dom åkt och jag försöker bli lite klar i huvudet.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 22:32:25 följande:
    den heter lepheton - ngt mer.... 
    Ella har haft lepheton-desentol sen hon var 1 år, konstigt att det är olika
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15