Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Finns det nån rabattkod på Lindex just nu?? {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Nu har jag fyllt på Bellas garderob

Blev hopping på tre ställen för att få ihop allt man skulle ha..

Minpluddevutt, HM och Lindex.. Julklänning, jeans, tofflor, leggings o massa annat bra att ha

Bara Emelie kvar då, men hon e så sur att hon får inget idag   *tonåringselände*

• RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-06 15:34:44 följande:
    *räcker upp en hand* Jag vill köpa en sån. Alltså tröja Airbrush.
    Jag meeeed
  • RååSa BuBBlan

Usch.. Nu har jag nästan tömt mitt konto {#lang_emotions_embarassed}

Blev en dyyyyyr söndag för Bubbelmamman

Två mobiler och en massa kläder

• RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-06 17:49:20 följande:
    Men det är läskigt låg aktivitet här inne idag, mena inte att ni har liv utanför Fl Gjorde i alla fall pannkakstårta, sen kunde jag inte sluta. Så det blev lussebullar, mjuk pepparkaka, fransk kola och en omgång knäck och liiite choklad snittar till mamma.Så nu är jag välvärd att shoppa ngt, men vad? Vill ju ha baby klänningar!
    Å mums   Vill du ha fikagäster?
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-12-06 17:54:14 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 17:52:34 följande: Härligt med storshopping....men det låter som om det vore till de större barnen??
    Ja det är till stor tjejerna de mesta, en mobil tar jag dock då Bella absolut ville ha min gamla å de får hon så gärna

Kul å shoppa men fattig blev jag
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-06 17:56:22 följande:
    Godkväll Här har det bakats fullt med pepparkakor idag, Maia tröttnade ju ganska snabbt som alltid så mamman fick göra kakor av hela stora degklumpen (gjorde ju deg på en hel kryddpåse - blev en hel del) så nu har vi väl pepparkakor så vi klarar oss till julafton hoppas jag. Goda blev de iaf Shoppar ni nåt??
    Men va alla bakar o fixar, va duktiga ni e {#lang_emotions_sunny}

Jag har hoppat upp strax över 7500.- just {#lang_emotions_sealed} Så nu e de färdighoppat denna vecka
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-12-06 17:58:58 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 17:56:22 följande: Klart kul att handla till de stora. Jag och A 15 år gjorde oss en runda på Stadium för en månad sen. Typ tre tusen kostade det. Å andra sidan var det ytterplagg, kängor mm. Han är verkligen inte bortskämd och blev så fin och glad. Kul med en ny mobil till dig!!
    Ja  det är skoj att handla till dom stora, dom uppskattar det aningens mer än Bubblis Men jag tycker det är så svårt att hitta fina kläder till dom samtidigt, alla ser ju likadana ut och för det mesta såååå tråkiga {#lang_emotions_undecided}

Ja skoj med ny lur, haft min gamla läääänge *urtråkig*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15