Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-12-07 13:05:52 följande:
    Hi hi badrummet här oxå Fast vi har inte så mycket spelande saker, mamman uppskattar tysta snälla tomtar Härligt att få pynta ett nytt hus!!! Räcker julsakerna till då?
    Nä, dom gör ju inte det Får ta tåget in till Västerås med tjejerna å fylla på tomtebeståndet Har inte tänkt på det.. Men huset är ju fasiken mer än dubbelt så stort som här {#lang_emotions_surprised} Blir mååååånga nya tomtar {#lang_emotions_tomte}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 13:14:14 följande:
    Hur långt ifrån V-ås kommer ni bo?
    10 min med bil Strömsholm om du vet var de ligger? Du har väl inte så långt till Västerås du heller va?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-07 13:16:37 följande:
    *godmorgon* Ska sätta mig med räkningar o packa paket nu
    God Morgon

Sovit gott?

Vi ska ta oss lite mellis här nu, kikar in senare sötisar..
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 13:24:13 följande:
    Åhh, nära! V-ås är en himlans mysig stad, önskar faktiskt att jag bodde lite närmare stan. Vi har 7 mil till V-ås, närmsta största stan, vi har lika långt till alla tre städer i "närheten". Vi är ofta i V-ås och shoppar eller leker på Busborgen. Har hört Strömsholm, men kan inte riktigt placera det, det ligger nog inte åt mitt håll kan jag tro.
    Ja det tycker vi är lagom avstånd, tonåringarna kan inte åka in och hänga i stora staden

Då får vi ta en dejt nån dag inne i Västerås då

Strömsholm ligger åt andra hållet, mot Sthlm
  • RååSa BuBBlan
    JsN skrev 2009-12-07 13:19:57 följande:
    Spisen går på mer än en fas så den ligger garanterat på flera säkringar. (Om du tittar i proppskåpet så _ska_ där finnas en förteckning över vilka säkringar som går vart)Om det är spisen som är boven i dramat (vilket låter troligt på det du säger) så kan det vara glapp antingen i spisens stickkontakt eller i väggkontakten som spisen är kopplad till.Du kan prova att dra ut spiskontakten och se om något verkar löst. Men bättre är att ringa spislevernatören och berätta om ert problem så skickar de förhoppningsvis någon som tittar på det. Är det spisen det är fel på så tar de kostnaden, om det är er väggkontakt så blir det ju er kostnad men det måste ju åtgärdas.
    Det finns en sån där elkarta men den stämmer inte.. Spisen står på en egen, men går på en annan?

Tror felet ligger i vårt eluttag så det blir nog vi som får stå för det, ägarna innan oss måste ha dragit om nåt själva som e helt galet {#lang_emotions_undecided}
    Zvartaliljan skrev 2009-12-07 13:20:57 följande:
    Ja alltså jag har skitsvårt för att somna på kvällen...springer på toa en gång i halvtimmen typ sen är jag så jäkla slut framåt 3-4 så jag somnar som en stock o sover lätt till 11-12 med bara ett par toalettbesök och ändå vaknar jag alltid med världens skallebang *suck*
    Jag skulle gäääärna sova till 12 tiden jag åxå just nu, blir aldrig ljust under dagen, bara mörkt dygnet runt *gäspa*

Jobbigt med skallebang
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-12-07 13:25:49 följande:
    Hej hej!Hemma fr extra läkarkoll nu. Lillebror uppskattas till 4,4 kg !!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, jag vet, det finns de som får större. Men med historiken på en liiiiten flicka som kom i förväg känns en bjässe på snart övertid lite småjobbigt... Har fått en extratid på ons på förlossningen då de kanske tar hål på hinnorna för att se om det kommer igång. Ingen brådska eg, går ju in i v 40 först på onsdag, men om jag vill att de sätter igång mig så gör de det. Svårt val det där. Vill ju gärna att det ska gå av sig själv. Nån mer erfarenhet? Vi brukar ju ändå vara ganska så ot på dagarna här .
    Oj! Liiiiten bebis
    Everlonn skrev 2009-12-07 13:27:30 följande:
    Hi hi, ännu härligare ju!! Dubbla upp pyntet
    Ja och alla ljus stakar till fönstrena!! Måste säkert köpa 10 stycken   *härligt*
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 14:48:26 följande:
    Denna:www.tradera.com/Fin-gron-lurvfleece-fran-Smaf...Skickas dock med Schenker så att jag har koll på den Och alla sa likadant till mig...att andra gången är lättare för att kanalen då ska vara som Autobahn- fan vad smal Autobahn måste va och dessutom svårstyrd
    Å fiiiiiina fleecen {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-07 15:07:14 följande:
    min ena vän fick en viktuppskattning på ca 3000-3200gr ut kom han och vägde då 4700 liiite fel
    Oups! Snacka om felräkning
  • RååSa BuBBlan
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 15:20:29 följande:
    hej tjejer, lade ut några plagg som test på T, ska se hur det går. jul brukar ju gå bra eller hur? Men alla klagar ju så man kanske ska sälja kläderna till våren istället? Trist!undrar om det är lågkonjenkturen som märks av nu el är marknaden mättad? Eller har alla shopoholics blivit friska?
    oooo {#lang_emotions_dreamer} Måste spana Obotlig som jag är
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15