Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-08 13:24:38 följande:
    Den tröjan har Milo oxå och 92-98 sitter bra, storleken större är stor! hej i tråden!
    Hej!  Hur går det för dig när pappan är borta? Hoppas du fått lite hjälp?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-12-08 13:25:19 följande:
    Kanoners, betald o klar, o fick direkt mail om att den skickades direkt *me like*
    Ja på stört leverans uppskattas
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-12-08 13:30:07 följande:
    Hej! Vad söt du är som frågar Jo... Denna veckan är lite tuff, min mamma jobbar kväll. Gårdagen var jobbig, skulle haft en kompis och hennes son här så dom kunde leka men dom kom aldrig. Var liite svårt att roa honom hela eftermiddagen och kvällen! Men vi överlevde Nu ska jag snart hämta honom på dagis och sen ska vi köra till PartyMolly o lilla Zelda och leka lite... Det värsta är helt klart att duscha honom och det måste göras ikväll...*aj* Sambon kommer iaf hem på torsdagkväll denna veckan, otroligt skönt!
    Å förstår det är tungt för dig Ska pappan vara ledig nu över jul nånting?

kanske Milo kan få duscha hos din vän i eftermiddag så du får lite hjälp där? Skönt att pappan kommer hem på Torsdag, bara två dagar kvar!!

Hade jag bott nära dig hade jag hjälpt dig varje dag sötis!! Lider med dig
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-08 13:33:07 följande:
    JAg måste också få iväg en massa i februari. Börjar bli fullt här.JA jag tyckte också att den såg rymlig och bra ut. Beställde den till Alicia för ett tag sen. Ska bli spännande att se hur den grå luvtröjan är i stl. Fick sååå fin post idag! Lila och turkosa miniappletröjor.
    Ja nu har Tradera lådan verkligen växt, ser att vår pusseltröja i 104 börjar bli liten åxå Måste ha en ny sån i större absolut!!

Hoppas den passar nu Hummeln, för snygg som attans va den!! *me like*

Å fiiiina Miniapple {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-08 13:36:15 följande:
    åhh tittar på förlossningskliniken o lipar som bara den ju!! Vill ha bebis nu!!
    Snaaart gumman e de din tur   Avis som tusan på dig som snart får gosa med bebis!! *myyyyys*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-12-08 13:39:53 följande:
    Sötis Jaa han ska vara ledig en hel del dagar och det ska bli såå skönt! Tur är väl det för jag har ju satt Milo ledig på dagis, men det var ju innan jag visste att sambon skulle iväg på jobb...
    Va bra!! Då SKA du vila!! Lova!!  Hemskt att du får så ont   *krama*
  • RååSa BuBBlan

Nä, nu vill Bubblis leka en stund hör jag

Maaaaaammaaaa bygg med min leeeeeegooo nuuuu

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-08 13:42:59 följande:
    åhh men det känns som evigheter just nu *suck*. Varje dag går så lååååångsamt!2 veckor till att knipa (läkaren har sagt sängläge till v.34, sen får han komma om han vill)...sen lovar jag att han kommer på julafton bara för att jag ska ha den oturen
    Å men en julaftonsbebis e väl mysigt {#lang_emotions_kiss}
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 13:44:27 följande:
    My baby? De har iaf 30% på alla kläder och ff
    Ja vet, hoppade där men dom har bara pippibyxan utan mudd {#lang_emotions_undecided}
    Buttelina skrev 2009-12-08 13:48:14 följande:
    oh no inte pussletröjan? den är en sån tröja som jag aldrig kommer tröttna på
    Mmm   Samma här!! MÅSTE ha en sån större så e de bara!! ALLA kommenterar den när man har den på, den e verkligen underbar!!
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-12-08 14:10:57 följande:
    Nu fick jag bekräftelse från babyshop att Ellas fina lila overall är skickad!!! Jag hoppas att den kommer imorgon! Frågan är nu bara vad jag ska ha för mössa till den? Förslag?
    Stickade hallonrånisen   *superfint*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15