• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya

Har slarvat med att kommentera bilder, så tar en skärpning.

Liljan- VAd fin den gröna klänningen är! Vad är det för en? Ser så mysigt ut med pepparkaksbak!! Åå vilken hög till illebror! Fint!
    Tjolla- Milo verkar vara som Emilio - överallt! Fina kombos på fin kille.
    Thea och grodan- Alex passar så himla bra i rött! Goa syskonbilder.
    Råsa smurfen- Så himla typiskt att slänga sej på marken! Fiiina overallen på söta Tara.
    MejaKiznic- Fiina för små kläder! Kanske lite länge att bunkra. Sälj till våren.
    Bubblan- Tokfin salgshopping!!! Och härligt att ha dej tillbaka!
    Greksmurfen- Å så fin den där katvigoverallen är!
    Busbellan- Katvigoverallen är ju tokfin i båda färgerna!! Fint med den röda mössan till. Och rummet är ju jättefint!!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2009-11-15 21:25:59 följande:
    Har slarvat med att kommentera bilder, så tar en skärpning. Liljan- VAd fin den gröna klänningen är! Vad är det för en? Ser så mysigt ut med pepparkaksbak!! Åå vilken hög till illebror! Fint! Tjolla- Milo verkar vara som Emilio - överallt! Fina kombos på fin kille. Thea och grodan- Alex passar så himla bra i rött! Goa syskonbilder. Råsa smurfen- Så himla typiskt att slänga sej på marken! Fiiina overallen på söta Tara. MejaKiznic- Fiina för små kläder! Kanske lite länge att bunkra. Sälj till våren. Bubblan- Tokfin salgshopping!!! Och härligt att ha dej tillbaka! Greksmurfen- Å så fin den där katvigoverallen är! Busbellan- Katvigoverallen är ju tokfin i båda färgerna!! Fint med den röda mössan till. Och rummet är ju jättefint!!
    tack så mkt va söt du e å kommetnera osss alla =)....
    mamma till Maximilian född 081028
  • RååSa BuBBlan

gahhhh.. får fortfarande inga mail från T och vann en tröja nu ikväll.. Ska jag behöva sluta handla/sälja där nu eller vadå??? *surar*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • MejaKiZnic
    Har slarvat med att kommentera bilder, så tar en skärpning. Liljan- VAd fin den gröna klänningen är! Vad är det för en? Ser så mysigt ut med pepparkaksbak!! Åå vilken hög till illebror! Fint! Tjolla- Milo verkar vara som Emilio - överallt! Fina kombos på fin kille. Thea och grodan- Alex passar så himla bra i rött! Goa syskonbilder. Råsa smurfen- Så himla typiskt att slänga sej på marken! Fiiina overallen på söta Tara. MejaKiznic- Fiina för små kläder! Kanske lite länge att bunkra. Sälj till våren. Bubblan- Tokfin salgshopping!!! Och härligt att ha dej tillbaka! Greksmurfen- Å så fin den där katvigoverallen är! Busbellan- Katvigoverallen är ju tokfin i båda färgerna!! Fint med den röda mössan till. Och rummet är ju jättefint!!
    Ja jag väntar med det T går lite segt just nu

Tinga denna nyss billig och bra dock tveksam till storleken
    www.tradera.com/Molo-KANIN-80-auktion_102420970
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-11-15 21:31:44 följande:
    Men fel stl .
    vilken strlk eftersöks? {#lang_emotions_dreamer}
    Har slarvat med att kommentera bilder, så tar en skärpning. Liljan- VAd fin den gröna klänningen är! Vad är det för en? Ser så mysigt ut med pepparkaksbak!! Åå vilken hög till illebror! Fint!Tjolla- Milo verkar vara som Emilio - överallt! Fina kombos på fin kille.Thea och grodan- Alex passar så himla bra i rött! Goa syskonbilder.Råsa smurfen- Så himla typiskt att slänga sej på marken! Fiiina overallen på söta Tara.MejaKiznic- Fiina för små kläder! Kanske lite länge att bunkra. Sälj till våren.Bubblan- Tokfin salgshopping!!! Och härligt att ha dej tillbaka!Greksmurfen- Å så fin den där katvigoverallen är!Busbellan- Katvigoverallen är ju tokfin i båda färgerna!! Fint med den röda mössan till. Och rummet är ju jättefint!!
    Tack snälla
  • Zvartaliljan

Lillronya - Tack Det är Kik-Kid. Stickad, jättemysig o mjuk Finns inte i grönt någonstans tyvärr...finns i blått på småvi. Jag specialbeställde denna gröna...

Jättefina bilder allihopa får väl jag också säga är ju också jättedålig på att kommentera...men alltid lika roligt o se alla underbara ungar o fina kläder

Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 21:42:04 följande:
    gahhhh.. får fortfarande inga mail från T och vann en tröja nu ikväll.. Ska jag behöva sluta handla/sälja där nu eller vadå??? *surar*
    men äh du har väl redan det kontot ändå Annars får du säga till så får jag maila ett eget vinnarmail...T är jäkligt segt just nu!
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 21:32:47 följande:
    tack så mkt va söt du e å kommetnera osss alla =)....
    VArsågod
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 21:42:04 följande:
    Surt när det inte funkar
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 21:43:08 följande:
    Ja jag väntar med det T går lite segt just nu Tinga denna nyss billig och bra dock tveksam till storleken www.tradera.com/Molo-KANIN-80-auktion_1024209...
    Vilket bra pris!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan

liljan--- orkar du inboxa betalnings grejset? mailen från T kommer inte

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15