Zvartaliljan skrev 2009-11-15 20:24:41 följande:
Skiktröntgen tror jag det heter? Har jag med gjort några gånger. Är lite läskigt det också men inget kommer ju i närheten av den där jävla slangen ner i halsen...men visst, det är väl bra ändå att de har den tekniken så de kan se!Jag fasar inför morgondagen...jag är rädd för att jag kommit in i ett aktivt skede av mitt Chrohns..har jätteont i tarmarna och blöder rätt mycket med avföringen...så imorgon lär jag väl få slangar inkörda både genom halsen o det ännu mindre trevliga alternativet....(fast halsen är fortfarande det värsta även om det andra gör ondare!)Vågar inte ta min medicin...står att den kan påverka fostret så jag har ju låtit bli den hela graviditeten...När de kollade ditt socker, gjorde de en glukosbelastning då? Jag ska in o göra en sån på torsdag...aldrig gjort förut o är lite skraj Har hört flera som mått så dåligt efter det...Hoppas du får bra svar från läkarna nästa gång du träffar dom. I din ålder kan det väl ändå inte vara så vanligt o bara få en stroke sådär?? Visserligen har du haft det jävligt stressigt o jobbigt men ändå...
Ja nåt sånt hette det.. Jag tuppade av första gången, hjärtat bara typ stannade av den där kontrasten, fick massa sprutor för att piggna till o få igång mig, hua.. Andra gången hade dom narkos ochakut team med OM jag skulle hamna i samma sits igen, gick dock bättre andra gången och fick lugnande så jag inte visste vad jag hette..
Uscha med magen din

ska tänka på dig i morgon

hoppas du slipper alla slangar..
japp jag gjorde glukos belastning, det är inge farligt men smakar blää.. sockerlösning ca 2 glas på fastande mage kan man ju må illa av sådär
Nä det är väldigt ovanligt med stroke i min ålder o därav blev jag där så länge, tanterna som komin samma dag som mig åkte dan efter med en påsa mediciner medans jag inte kunde gå ens
ska få göra långtids ekg nu som sista prov om jag kanske har hjärtflimmer då det är en väldigt vanlig stroke orsak..