• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-15 20:39:08 följande:
    gahhh vad tradera går seeegt . påminn mig att inte lägga ut på söndagar igen ever Bubblan: KUL att se dina inköp och att du är tillbaka
    Håller med, väntar på att en av mina auktioner ska lägga sig som avslutad, har gått över en timme och jag vill kunna skriva klart adresslappen
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-11-15 20:39:08 följande:
    gahhh vad tradera går seeegt . påminn mig att inte lägga ut på söndagar igen ever Bubblan: KUL att se dina inköp och att du är tillbaka
    Ja, det är en kass dag att lägga ut auktioner. ÄR värt att ta det på lördagen istället. *säger jag som också sitter med Pro-listern uppe *
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 20:38:36 följande:
    VA???här har vi en mugg med sådan sockerlösning å ett glas vatten till å sedan citron i om vi vil då.... mysko att det e olika...
    Citron får vi ha med oss, det häller dom i lösningen. Men inget vatten eller någonting förrän det är över...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:24:39 följande:

Ja fy fan vilken vecka rent ut sagt   Massa hemska saker o bearbeta *hua* Nja.. Mannen e inte serva typen direkt Han har faktiskt denna vecka fått ta handom ALLT i hemmet och han är heltslut (han som tyckte jag hade lyxtillvaro) ändå har Bubblis varit hos farmor, men han pallade inte en vecka ens *knäpper gubben på näsan lite*
    Kan jag tänka mig. Tycker verkligen synd om dig.

Hehe....nu får han känna på hur mycket du fixar med alla dagar!!! Hemskt dock att det upptäcks tack vare att du insjuknande. Härligt att ni ska flytta ut på landet och du kan återhämta dig och lägga om livet lite om jag förstått dig rätt.
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-11-15 20:42:15 följande:
    Håller med, väntar på att en av mina auktioner ska lägga sig som avslutad, har gått över en timme och jag vill kunna skriva klart adresslappen
    ahh ja just det.. det är ju segt med avsluten då med {#lang_emotions_undecided} jag som la dom på en vecka.
    Duntoffla skrev 2009-11-15 20:42:44 följande:
    Ja, det är en kass dag att lägga ut auktioner. ÄR värt att ta det på lördagen istället. *säger jag som också sitter med Pro-listern uppe *
    jaa det är verkligen det! hmm ska nog göra så i fortsättningen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-11-15 20:39:21 följande:
    Ja, här går det långsamt framåt i detta huset Vi har bott här i 5 år nu. Alla sovrummen är renoverade och tvättstugan. Men de större projekten som tv-rum och kök har vi varken haft ork eller pengar till än Kan bara tänka mig vad golv och tapet går på i ett större rum, var ju svindyrt i Noras lilla rum
    samma här....vi flyttade in för exakt 5 år sen och renoverade alla sovrum (4 st) och ett badrum men sen har vi tapetserat om i vardagsrummet med men vi har också kök, toa och hall och en stor trappa som måste fixas men sen har vi fixat rätt mycket utvändigt med.....vi har klätt om huset från tegel till trä och gjort en stor altan

jag skulle vilja göra allt på en gång men pengarna räcker ju liksom inte till att fixa allt på en gång och dessutom inte tiden heller men ja ja det kommer kanske när barnen flyttat hemifån
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Morty

Busbellan: Härliga bilder på E. Så fin i rött! Heeelt underbart rum! Men ville inte maken vara med på bilden?? Han kunde ju ha suttit fint där på sängen jue.

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-15 20:38:31 följande:
    Hmm jag fick hem ett rör från bm om jag skulle behöva nångång att pinka i hemma... Kan du inte få ett sånt? Jag hade aldrig kunnat hålla mig så länge Jag får panik när jag vaknar på nätterna och behöver pinka! Kommer ju knappt upp ur sängen och bebben sparkar på kisseblåsan och jag får sååå bråttom, men det går ju sååå långsamt
    Jag fick också ett rör men det är tvunget att ha gått MINST 4 timmar {#lang_emotions_sealed} De vill ha ett ordentligt prov då mina senaste visat ordentligt med äggvita...men de är inte så tillförlitliga om det inte gått minst 4 timmar o helst morgonurin
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15