Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-29 21:48:49 följande:
    Ja jag vet. Fast egentligen är det mest för att jag inte tycker att han passar i den overallen. Vill ha nåt annat till honom. Han har ju faktiskt ett och annat rosa plagg.
    vilken strl på overall har han? och hur lång är han?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-11-29 21:54:13 följande:
    HAn har 92 i sin IdaToverall. Den passar men idag när han hade den på sej så tyckte jag att det blev bart mellan vanten och overallen. Rörigt men fattar du?Gillar inte glipor.HAn är nog 90 cm nu.
    nää det förstår jag!! glipor gillar inte jag heller {#lang_emotions_undecided}. men du hummeloverallen.. visst har anjelin 92 i den? lillebror är 95cm och har fortfarande sin 92a
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 22:00:50 följande:
    www.tradera.com/Zoom-syskon-tvillingvagn-fran...där är den igen=)... men på T nu då.... konstigt att du inte kan se den??... den visar en film om den hur man enkelt kan haka i maxicosi bilbarnstl(som vi har), välja om man vll ha två liggdelar i eller 2 sittdelar eler en av varje=) sen kan man sätta dem frammåt å bakåt=).. känns som en toppen vagn=)
    en sån vagn kände jag lite på när jag var gravid med lillebror. väldigt finurlig men lite stel och plastig.
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 22:16:22 följande:
    hmm okey......hur verkade den att köra annars???.. tro tyvärr inte vi har ngn i vxö som jag kan kolla på=S...
    jodå den verkade bra att köra! går den inte för dyrt så köp den! helt klart en praktisk vagn!!! hellre den än philoteds tex *duckar*
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 22:29:05 följande:
    HAHAHAHAHA... tänkte faktiskt på en P&T annars=)......tränar kampsport... skddar dej om ngn tänker attackera
    jaså haha

jag kollade på en p&t när lillebror var i magen men nää där var måånga funktioner som inte tilltalade mig... enda plusset är att den är smidig
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 22:48:03 följande:
    mm e inte heller helt nöjd med p& T vll gärna ham er uppsik på bebisen när den iger intryckt i cocongen... denna känns ju kanon... en rylig vagn för dem båda å kan ju välja hur ja vill ha säterna med=).
    bebisen ser inte mamma... ja och sen när barnet är större och vill sitta upp så är det den sitsen som gäller och då kollar bebisen in i syskonets rygg.. och dessutom är där inget solskydd på bakre sitsen.. nä där var för mycket neg för att jag skulle nappa.. men denna abc är fräck
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-29 23:01:07 följande:
    Tack Theaochgrodan Lite OT då- men jag letar bra siter för julklapsshopping. Letar prylar helt enkelt. Har ni några bra tips?
    till vem ålder?
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:03:22 följande:
    God kväll!Massa vagnsnack mitt i kalendertider . Sitter med ångest om jag ska köpa fler suits eller ej. Men 40 % är ju bra rea, kan liksom inte räkna med så mycket mer eller hur?
    var är det 40%?
    Tasha78 skrev 2009-11-29 23:01:49 följande:
    här är min bebis i klänning stl 80 va tiden går fortdejan.se/~tanja/tajcisblogg/wp-content/galler...
    sööötis
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:08:33 följande:
    BR.... Men innan du tar alla bra - hur är de i stl
    haha jag ska inte ta några lååvar har inga från i höst.. men de verkar vara lika stora som i våras tycker jag nog
    Tejja skrev 2009-11-29 23:09:14 följande:
    Allt från 2-64! Men mest till tonåringar och vuxna. Hittade till coolstuff.se (el. com?) och de hade lite kul grejor.
    oj det är alltid lika svårt hmm
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-11-29 23:10:15 följande:
    Hej tjejer Vad händer här då? Jag fick ju storlekshjälp häromdagen på Molos overaller till Ebbisen, tack Men nu undrar jag vad man ska köpa till en tjej på strax över 1m, (blir 104 alldeles för litet)?
    för litet blir det inte, men det kommer nog inte vara jääättelänge. max vintern ut om det ens..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15