• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Helle

Goddagens

Det är så trist nu när jag lämnar på dagis. Hittills har Gustav aldrig skrikit men så igår när jag lämnade Philip så smet Gustav in till sitt. När jag gick in för att säga hej då så hade ett annat barn precis puttat omkull honom och han var jätteledsen. Ville absolut inte att jag skulle gå och han hade skrikit och stått vid dörren länge. 
    Och idag blev han förstås lika ledsen när jag inte följde med in. Så typsikt att en sån grej ska hända när det har gått så bra. 
    Smilla: snabbar ryck i morse. Så kan det bli ibland.
  • Tejja

Godmorgon förresten! 

Här kom Neah till dagis idag, med overallen på! Fast under vilda protester, hon ville inte gå idag, första gången hon säger det. Men hon har varit hemma sedan i onsdags och gjort i princip INGENTING. Så ännu en dag hemma i sjuksoffan med Alva skulle ge mig dåligt samvete. 
    Idag fick vi mail om att vaccinet kommer till skolan sent på torsdag och därefter sätter vaccinationen igång. Lagom tills att Alva insjuknat...
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-11-17 09:43:59 följande:
    hehe dom är en timme före oss på åland
    Åhhhh måste fråga dig som har den fina tapeten!

Vi har tänkt oss tapetsera den i Sveas rum. Den rosa med vita stjärnor, men skall ha vita väggar istället för råsa. Är stjärnorna kritvita i den tapeten?
  • Tejja
    Helle skrev 2009-11-17 09:46:16 följande:
    Goddagens Det är så trist nu när jag lämnar på dagis. Hittills har Gustav aldrig skrikit men så igår när jag lämnade Philip så smet Gustav in till sitt. När jag gick in för att säga hej då så hade ett annat barn precis puttat omkull honom och han var jätteledsen. Ville absolut inte att jag skulle gå och han hade skrikit och stått vid dörren länge.  Och idag blev han förstås lika ledsen när jag inte följde med in. Så typsikt att en sån grej ska hända när det har gått så bra.  Smilla: snabbar ryck i morse. Så kan det bli ibland.
    Alltid lika tråkigt att lämna ledsna barn!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 09:47:48 följande:
    Åhhhh måste fråga dig som har den fina tapeten!Vi har tänkt oss tapetsera den i Sveas rum. Den rosa med vita stjärnor, men skall ha vita väggar istället för råsa. Är stjärnorna kritvita i den tapeten?
    jaa jag tycker dom är kritvita. men det är supersvårt med vita nyanser. det kan ändå skilja lite när man ser olika vita sidanom varnadra
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 09:52:35 följande:
    Ot men vilken tapet är finast?Den råsa med vita stjäor:www.midbec.se/hemsidan/keek_a_boo/stor/4.jpgEller den vita med råsa stjärnor:www.borastapeter.se/Kollektioner.aspx?k=HH&l=...Skall ha den som fond o sedan rosa eller vita väggar.
    ABSOLUT den första!!
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-17 10:04:07 följande:
    Vita med rosa är finast, den andra är så himlans vanlig, tycker jag.
    vanlig för att den är finast juuuu

Hur går det för dig nu efter operationen?
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-11-17 09:46:16 följande:
    Goddagens Det är så trist nu när jag lämnar på dagis. Hittills har Gustav aldrig skrikit men så igår när jag lämnade Philip så smet Gustav in till sitt. När jag gick in för att säga hej då så hade ett annat barn precis puttat omkull honom och han var jätteledsen. Ville absolut inte att jag skulle gå och han hade skrikit och stått vid dörren länge.  Och idag blev han förstås lika ledsen när jag inte följde med in. Så typsikt att en sån grej ska hända när det har gått så bra.  Smilla: snabbar ryck i morse. Så kan det bli ibland.
    åhh det är såå jobbigt *kramar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15