• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-16 22:28:23 följande:
    Jag hittade inga i våras eller nu i höst iaf så jag ser det mest som en bonus om man hittar nån man vill ha . Har visserligen två med mig hem från nu i höstas, men jag är tveksam till om de kommer att stanna i vår. Är fö övertygad om att lilleman kommer och bråka med mig och stanna kvar så att jag får gå på övertid, bara för att jag är inställd på att han ska komma tidigare ... Attans, är lite trött på detta nu! Vi får se och ni lär ju få veta så snart det händer nåt . Jo, precis så har jag ju tänkt med! Men några dagar till kan jag leva med. K kom ju lite väl tidigt, hon var inte klar fr att komma ut då. Hade massa trassel med amningen då. V 38 känns lagom och den 21 nov passar vår familj bra så jag siktar på lördag . Liksom, fet chans att det skulle tajma sig .
    jahaaa ja det är ju lite en risk att man kanske inte hittar just det man vill ha på salg..

haha du ska nog inte förvänta dig föör mycket TÄNK så kommer han två veckor över tiden
  • GROD PRINSARNA

hoppas milos nya molo jacka kommer imorgon, vann den på tradera... hur brukar molos jackor vara, ser dom slitna ut efter tvätt som po.p's gör ibland? är dom varma eller måste man han en lurvis under?

****Enrique 050819****Emilio 070718****
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 22:46:48 följande:
    hoppas milos nya molo jacka kommer imorgon, vann den på tradera... hur brukar molos jackor vara, ser dom slitna ut efter tvätt som po.p's gör ibland? är dom varma eller måste man han en lurvis under?
    heej gumman

molos vinter jackor?? de är toppen!! behövs inget extra under.. inte här i alla fall
  • GROD PRINSARNA

åhhh hoppas det blir bra då... hörde att de var små i storleken så jag vann en i storlek 116 till milo som i vanliga fall har storlek 92-98 :-S

• Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 22:53:12 följande:
    åhhh hoppas det blir bra då... hörde att de var små i storleken så jag vann en i storlek 116 till milo som i vanliga fall har storlek 92-98 :-S
    oj haha den blir för stor jag har 116 till isabel som har 104/110 och 104 till lillebror som har 98 i andra kläder
  • GROD PRINSARNA

oopsy daisy... jaha vad gör vi nu då? hahahah aja vi får se imorgon när den FÖRHOPPNINGSVIS kommer hur pass stor den är... i värsta fall han kanske kan byta jacka med storebror eftersom det är så bra resår i hans didrikson jacka... annars blir det väll ut på T igen då

• Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 22:57:26 följande:
    oopsy daisy... jaha vad gör vi nu då? hahahah aja vi får se imorgon när den FÖRHOPPNINGSVIS kommer hur pass stor den är... i värsta fall han kanske kan byta jacka med storebror eftersom det är så bra resår i hans didrikson jacka... annars blir det väll ut på T igen då
    hoppas att den funkar.. men tror den blir stor. vilken färg var det? har du länk?
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:00:10 följande:
    butte vad heter avas mamma på familjeliv?
    jen80 va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15