• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    isako skrev 2009-10-07 10:18:02 följande:
    Har läst tillbaka lite o jag tycker att det är så sorgligt att du skall behöva känna så! Vi alla har olika intressen och om du väljer att lägga dina pengar på barnkläder så är det ditt val. Att de super, röker, spelar eller gör annat med sina pengar är ju inget du ifrågasätter eller bryr dig om. Kan inte förstå denna övervakning av oss som väljer att lägga pengar på våra barn?!? Kör du ditt race, och säger dom något så svara bara kallt - Det drabbar ingen fattig! Det brukar få tyst på de flesta.Det kör jag med nuförtiden efter att jag kom på mig själv med att stå och ursäkta - bortförklara mina köp...!!! You go girl!
    Åhhh vad jag håller med!!! Har vänner som ofta säger "jag förstååår inte hur du har råd att köpa alla kläder!" men själva är dom ute och festar var och varannan helg och lämnar barnen till barnvakter. Det handlar ju om prioritering! Men det är konstigt att det ska vara fult att lägga pengar på sina barn? Idag ska allt vara ärvt eller köpt begagnat för att det ska va okej...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-07 10:10:28 följande:
    Ingen aning...
    Tack, för letade
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • melizza

Goddag i tråden!!!

ÅÅÅÅ vad mycket fint katvig ni fick tag i tjejer.

Butte: så söta små busar i BT och den klänningen var superfin på Isabel

Ronya: så fina Katvigbarn och vad kul att även dina stora gillar Katvig.....jag har fösökt med lite Katvig på min mellantjej och det har funkat faktiskt

Smultronhjärta: så fina små söta klänningar din lilla tjej ska ha om ett år

SmillaMilla: så fin Svea var i plastisock kläderna....jar har varit jättesugen på dem men inte tryckt på köp knappen ännu men kommer nog göra det snart....sååå fina

GRATTIS ANGELIN på födelsedagen!!!!!! {#lang_emotions_flower}

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-07 10:20:24 följande:
    men oj! Va kul!!! Ska gå in o kolla! taaaaack grattis till Anjelin
    JA kika du
    TAck!
    melizza skrev 2009-10-07 10:24:10 följande:
    Goddag i tråden!!!ÅÅÅÅ vad mycket fint katvig ni fick tag i tjejer.Butte: så söta små busar i BT och den klänningen var superfin på IsabelRonya: så fina Katvigbarn och vad kul att även dina stora gillar Katvig.....jag har fösökt med lite Katvig på min mellantjej och det har funkat faktiskt Smultronhjärta: så fina små söta klänningar din lilla tjej ska ha om ett år SmillaMilla: så fin Svea var i plastisock kläderna....jar har varit jättesugen på dem men inte tryckt på köp knappen ännu men kommer nog göra det snart....sååå finaGRATTIS ANGELIN på födelsedagen!!!!!!
    Tack!
    Ja det är roligt att kunna köpa danskt till de stora med.

Anjelin tackar!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Ska bara köra Michaela till praon. Snart tillbaka!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-10-07 10:21:38 följande:
    gjorde en lista, men hittade inte hur man skulle få den listan att inte se en online tyvärr.. Hade själv gillat den funktionen
    Jag får fråga storebror på fredag och se om han kan få tag i den personen som visste hur man gör detta.. Tack iaf!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • isako
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 10:22:43 följande:
    Åhhh vad jag håller med!!! Har vänner som ofta säger "jag förstååår inte hur du har råd att köpa alla kläder!" men själva är dom ute och festar var och varannan helg och lämnar barnen till barnvakter. Det handlar ju om prioritering! Men det är konstigt att det ska vara fult att lägga pengar på sina barn? Idag ska allt vara ärvt eller köpt begagnat för att det ska va okej...
    Ja fattar inte det heller?! Jag varken går ut, röker, dricker eller går på stan o fikar i tid och otid. Jag spendrerar pengarna på mig, min man och mina barn. Förstår inte att det kan vara så fel? Förr kom jag med ursäkter - köpte den på rea, Tradera osv.. Nu skiter jag i det och det märks, för ingen som känner mig kommenterar längre. Mina pengar - mitt val! *morr* Hur fasiken kan de dömma mig? *mutter mutter*
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-07 10:26:11 följande:
    JA kika du TAck! Tack! Ja det är roligt att kunna köpa danskt till de stora med. Anjelin tackar!!
    TACK!!! Inboxa nummer, så fixar jag pengar direkt UNDERBART!
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-10-07 10:24:10 följande:
    Goddag i tråden!!! ÅÅÅÅ vad mycket fint katvig ni fick tag i tjejer. Butte: så söta små busar i BT och den klänningen var superfin på Isabel Ronya: så fina Katvigbarn och vad kul att även dina stora gillar Katvig.....jag har fösökt med lite Katvig på min mellantjej och det har funkat faktiskt Smultronhjärta: så fina små söta klänningar din lilla tjej ska ha om ett år SmillaMilla: så fin Svea var i plastisock kläderna....jar har varit jättesugen på dem men inte tryckt på köp knappen ännu men kommer nog göra det snart....sååå fina GRATTIS ANGELIN på födelsedagen!!!!!!
    Visst är de fina! Vore ju för hemskt ifall jag skulle bli utan dessa till Lova bara för att hon är kort i rocken just nu
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • isako

lalalalalalalal Hittade klänningen i strlk 80 Me so happy!!
    *dansar lite för mig själv*

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15