• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-10-07 09:06:01 följande:
    God morgon! Såå mycket fint i bildtråden nu när jag kikade in! Är så himla avis på er som varit på salg! Fanns det mycket i 80? Eller var det mest smått och jättestort?
    I stl 80/86 fanns det massor- mycket mer än i stl 92/98
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Plummy
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 09:10:38 följande:
    Buhuuu! Jag som vill bunkra lite till Olle.. Fasen att det ska vara så långt från Danmark till metropolen (Söderhamn)
  • vanja85

Hej! Jag brukar inte hänga i er tråd men jag kikade i bildtråden och såg såna fina stövlar som många av er verkar ha köpt. Får man fråga vart man kan hitta såna? Finns de för vuxna också?

• solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-07 08:55:52 följande:
    God morgon =) ja dom växer fort..... Tur att jag tog 74 på våran molo turkosa overall. Undra hur länge den räcker.... hoppas hoppas på salg då kan man köpa mer där...
    Menar du lurven eller? Vi köpte ju en holden overall av en bekant i somras, men den blir nog för liten snart tyvärr. Den är ju så fin! Kuuul med salg om det blir
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Therese1981
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 09:10:38 följande:
    underbart,min kära syster och hennes vännina är där nu =) och Stella har beställt 80 och 86...hoppas på mycket fint. =)
  • Therese1981
    solouniko skrev 2009-10-07 09:13:19 följande:
    Menar du lurven eller? Vi köpte ju en holden overall av en bekant i somras, men den blir nog för liten snart tyvärr. Den är ju så fin! Kuuul med salg om det blir
    japp du  tänkte väll köpa 68 först......ja dom växer så fort....
    Ja jag hoppas verkligen på  MOLO salg.
  • Rååsa Smurfen

Tara ska har sin cerisa velour klänning + strumpor och de ska fota ute   så nu velar jag lite på vilken kappa hon ska har till  beror ju lite på väder okså ,väljer mellan den rosa/vita stickade Molo kappan, och kanin kappan  ellerom det är dåligt väderr hummel jackan ,eller Katvig kappan
     om det är dåligt väder ,de ska ioförsig inte vara ute länge  utan ta kortet och in igen.
    Känner lite oro okså för att de andra föräldrarn ska tycka att att hon är för uppklädd,lite löjligt av mig  men jag vet ju att inte alla är så tokiga i ytterplagg som mig och de flesta har nån vanliga jacka bara ,men har ju läst div trådar här hur andra tycker om om barn som har fina dyra kläder .och det gnager i bakhuvudet
    Men samtidigt vill jag ju hon ska vara fin och vill då  använda nåt som jag gillar mycket på kortet.. och kappor älskar jag ju {#lang_emotions_heart}och de ska hon bara har på fotot ,har vanliga ytterkläder med eftersom de inte är dagis kappor

• Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-10-07 09:12:27 följande:
    Buhuuu! Jag som vill bunkra lite till Olle.. Fasen att det ska vara så långt från Danmark till metropolen (Söderhamn)
    Ja det är sant Metropolen behöver en danskbutik tycker jag
    vanja85 skrev 2009-10-07 09:12:35 följande:
    Hej! Jag brukar inte hänga i er tråd men jag kikade i bildtråden och såg såna fina stövlar som många av er verkar ha köpt. Får man fråga vart man kan hitta såna? Finns de för vuxna också?
    Vi köpte våra på Katvigs lagersalg men Katvigs stövlar brukar gå upp till stl 39 iaf (tror jag) så spana i webshopparna
  • Smultronhjärta
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:15:33 följande:
    Tara ska har sin cerisa velour klänning + strumpor och de ska fota ute   så nu velar jag lite på vilken kappa hon ska har till  beror ju lite på väder okså ,väljer mellan den rosa/vita stickade Molo kappan, och kanin kappan  ellerom det är dåligt väderr hummel jackan ,eller Katvig kappan  om det är dåligt väder ,de ska ioförsig inte vara ute länge  utan ta kortet och in igen. Känner lite oro okså för att de andra föräldrarn ska tycka att att hon är för uppklädd,lite löjligt av mig  men jag vet ju att inte alla är så tokiga i ytterplagg som mig och de flesta har nån vanliga jacka bara ,men har ju läst div trådar här hur andra tycker om om barn som har fina dyra kläder .och det gnager i bakhuvudet Men samtidigt vill jag ju hon ska vara fin och vill då  använda nåt som jag gillar mycket på kortet.. och kappor älskar jag ju och de ska hon bara har på fotot ,har vanliga ytterkläder med eftersom de inte är dagis kappor
    Jag tycker du ska ta finaste Molokappan{#lang_emotions_heart} Hon är så fin i den!
    Och skit i vad andra tycker- det viktigaste är ju trots allt att Tara gillar vad hon har på sig och att mamman gärna också gör det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15