• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Therese1981
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:15:33 följande:
    Tara ska har sin cerisa velour klänning + strumpor och de ska fota ute   så nu velar jag lite på vilken kappa hon ska har till  beror ju lite på väder okså ,väljer mellan den rosa/vita stickade Molo kappan, och kanin kappan  ellerom det är dåligt väderr hummel jackan ,eller Katvig kappan  om det är dåligt väder ,de ska ioförsig inte vara ute länge  utan ta kortet och in igen. Känner lite oro okså för att de andra föräldrarn ska tycka att att hon är för uppklädd,lite löjligt av mig  men jag vet ju att inte alla är så tokiga i ytterplagg som mig och de flesta har nån vanliga jacka bara ,men har ju läst div trådar här hur andra tycker om om barn som har fina dyra kläder .och det gnager i bakhuvudet Men samtidigt vill jag ju hon ska vara fin och vill då  använda nåt som jag gillar mycket på kortet.. och kappor älskar jag ju och de ska hon bara har på fotot ,har vanliga ytterkläder med eftersom de inte är dagis kappor
    tycker den rosavita molo kappan så fin =) Skit i vad dom andra tycker.....bara ni är glada och nöjda.
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-07 09:15:27 följande:
    japp du  tänkte väll köpa 68 först......ja dom växer så fort.... Ja jag hoppas verkligen på  MOLO salg.
    Joo i lurven, men det här är en "riktig" vinteroverall, lurven funkar nog inte att ha här uppe de kalla dagarna. Så jag måste nog ha en ny, tjock overall i 74. Fast jag vet inte vilken.. Turkosa lurven kommer nog däremot idag
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Rååsa Smurfen

fina katvig inköp i tråden Det enda jag är sjukt svartsjuk på är den blå velour klänningen har en sådan i stl  80 bara {#lang_emotions_cry} och den passa typ som tunika och knappt det så länge till ...
    Spanar sida upp och sida ner på T  under katvig men inget napp ännu .. behöver den i stl 92 .

• Therese1981
    solouniko skrev 2009-10-07 09:22:01 följande:
    Joo i lurven, men det här är en "riktig" vinteroverall, lurven funkar nog inte att ha här uppe de kalla dagarna. Så jag måste nog ha en ny, tjock overall i 74. Fast jag vet inte vilken.. Turkosa lurven kommer nog däremot idag
    ok vi har ju inte så kalt här nere.....tror det kommer räcka med molo lurv overall och åkpåse. vilka olicka kollar du på???
  • Plummy

Smultron -
    Ja vi behöver sannerligen en danskbutik! Snarast!!

Vilka fina suits du köpt till Lova! Är det 2 rosa/vit eller är en cerise/vit också?

• solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-07 09:24:23 följande:
    ok vi har ju inte så kalt här nere.....tror det kommer räcka med molo lurv overall och åkpåse. vilka olicka kollar du på???
    Jo det räcker nog hos er. Här har vi ju -30 iblans, brr! Jag vet inte riktigt, hade velat ha en småfolk men minsta storleken är 1-2 år och det är nog för stort. Annars tycker jag att Ida Ts är fina, den lila med igelkottar. Och Molos multicolour overall som alla hatar, men jag gillar den
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-10-07 09:25:42 följande:
    Smultron - Ja vi behöver sannerligen en danskbutik! Snarast!! Vilka fina suits du köpt till Lova! Är det 2 rosa/vit eller är en cerise/vit också?
    Ja Mammastök borde göra allvar av sina funderingar{#lang_emotions_tongue_out}

Det är två stycken cerise/vita i olika stl- rosa/vit köpte jag på förra salgen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • 1 och 1 är 3

God morgon allesammans!

Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:24:14 följande:
    fina katvig inköp i tråden Det enda jag är sjukt svartsjuk på är den blå velour klänningen har en sådan i stl  80 bara  och den passa typ som tunika och knappt det så länge till ...Spanar sida upp och sida ner på T  under katvig men inget napp ännu .. behöver den i stl 92 .
    Blå velour klänning i 80..... {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • Flock
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:15:33 följande:
    Tara ska har sin cerisa velour klänning + strumpor och de ska fota ute   så nu velar jag lite på vilken kappa hon ska har till  beror ju lite på väder okså ,väljer mellan den rosa/vita stickade Molo kappan, och kanin kappan  ellerom det är dåligt väderr hummel jackan ,eller Katvig kappan  om det är dåligt väder ,de ska ioförsig inte vara ute länge  utan ta kortet och in igen. Känner lite oro okså för att de andra föräldrarn ska tycka att att hon är för uppklädd,lite löjligt av mig  men jag vet ju att inte alla är så tokiga i ytterplagg som mig och de flesta har nån vanliga jacka bara ,men har ju läst div trådar här hur andra tycker om om barn som har fina dyra kläder .och det gnager i bakhuvudet Men samtidigt vill jag ju hon ska vara fin och vill då  använda nåt som jag gillar mycket på kortet.. och kappor älskar jag ju och de ska hon bara har på fotot ,har vanliga ytterkläder med eftersom de inte är dagis kappor
    Jag tycker inte du ska bry dig om alla andra mammor o pappor! Det kvittar vad man än gör eller köper så tycker inte alla om det... Så använd det du och Tara tycker om! Det viktigaste här i livet är ju att man inte går ifrån sitt eget tyckande och tänkande och det lär du Tara nu
    Jag tycker att hon är underbart fin i alla sina kappor!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Flock skrev 2009-10-07 08:47:27 följande:
    God morgon!! FY,VAD JAG ÄR TRÖTT IDAG! Tänker på dig smultron som har haft en liten tjej som har velat amma inatt oxå... Velourbyxorna i stl 104 var väldigt förstora, så de hamnade i växalådan men det gör ju inget Någon som är duktig på facebook?? Jag har en vän som jag inte vill visa när jag är online. Någon som vet hur jag ska göra få ändra bara på henne. Jag har letat o letat LÄNGE nu men hittar inte hur jag ska läsa det..
    Puffar!!

Godmorgon 1o1!!
    Kan du hjälpa mig???
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15