• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tasha78
    Flock skrev 2009-10-07 09:31:04 följande:
    Jag tycker inte du ska bry dig om alla andra mammor o pappor! Det kvittar vad man än gör eller köper så tycker inte alla om det... Så använd det du och Tara tycker om! Det viktigaste här i livet är ju att man inte går ifrån sitt eget tyckande och tänkande och det lär du Tara nu Jag tycker att hon är underbart fin i alla sina kappor!!
    håller med lyssna inte på andra
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-10-07 09:32:23 följande:
    Puffar!! Godmorgon 1o1!! Kan du hjälpa mig???
    Du går in under inställningar/sekretess/hantera
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Rååsa Smurfen
    Therese1981 skrev 2009-10-07 09:20:24 följande:
    tycker den rosavita molo kappan så fin =) Skit i vad dom andra tycker.....bara ni är glada och nöjda.
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 09:18:52 följande:
    Jag tycker du ska ta finaste Molokappan Hon är så fin i den!Och skit i vad andra tycker- det viktigaste är ju trots allt att Tara gillar vad hon har på sig och att mamman gärna också gör det
    ja tack kommer att göra det ,ska nog undvika sådana neg trådar i fortsättning ,för nu kan jag inte skaka av mig det jag läste ,typ att man har sådan kläder "för att ser på mig jag är lyckad och bättre än dig för jag har dyra fina kläder ",en mamma tyckte så om den lilla killen som hade sin kläd krok granne med den dennes mammas dotter och jag bliev riktigt ledsen när jag läste det {#lang_emotions_cry} eftrsom jag inte alls känner mig ´lyckad och bäst  utan utan tvärtom mår dåligt och kläderna är min tröst ,är nog därför jag tog åt mig så mycket ... I sverige ska man alltid vara lagom  typ har fina kläder på sig  själv och barnen men inte föör fina kläder ,fin bil men inte föör fin bil osv
    Kläder för mig  stå ju för glädje och  och vackra färgglada kläder gör ju en glad{#lang_emotions_sunny} och stå absolut inte för skryt och att nedvärdera andra
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 09:36:59 följande:
    Du går in under inställningar/sekretess/hantera
    Fast jag vill inte blockera henne utan att hon bara ser mig som offline alltid. Storbror sa att det fanns något sådant men har är inte tillgänglig så jag kan prata med honom..
    Måste hitta en lösning på det.. eftersom det är därför jag inte använt facebook på länge..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Flock skrev 2009-10-07 09:42:55 följande:
    Fast jag vill inte blockera henne utan att hon bara ser mig som offline alltid. Storbror sa att det fanns något sådant men har är inte tillgänglig så jag kan prata med honom.. Måste hitta en lösning på det.. eftersom det är därför jag inte använt facebook på länge..
    Så hon ska tro att vi är vänner men inte se mig.. Ja, det är fult av mig men jag orkar inte eller vill inte ta den diskussionen just nu..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Rååsa Smurfen
    Flock skrev 2009-10-07 09:31:04 följande:
    Jag tycker inte du ska bry dig om alla andra mammor o pappor! Det kvittar vad man än gör eller köper så tycker inte alla om det... Så använd det du och Tara tycker om! Det viktigaste här i livet är ju att man inte går ifrån sitt eget tyckande och tänkande och det lär du Tara nu Jag tycker att hon är underbart fin i alla sina kappor!!
    Tack gulliga ni är {#lang_emotions_flower} bättre att jag bara hänger i denna tråden och inte springer in i negativa trådar mer .
    Jag älskar ju fina kläder och har alltid struntad i vad andra tycker om vad både jag och barnen har på oss och ska fortsätta med det
    Var bara just  känslan av tänk om någon sitter hemma o pekar finger åt Tara och pratar neg om henne som känndes lite jobbigt ,hade inte ens tänkt den tanken förren jag läste tråden och flera tyckte så...
    Var i affären i går och fick jätte många fina komentar om kanin kappan ,det var kul för den kappan märks verkligen ..
  • Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:38:10 följande:
    ja tack kommer att göra det ,ska nog undvika sådana neg trådar i fortsättning ,för nu kan jag inte skaka av mig det jag läste ,typ att man har sådan kläder "för att ser på mig jag är lyckad och bättre än dig för jag har dyra fina kläder ",en mamma tyckte så om den lilla killen som hade sin kläd krok granne med den dennes mammas dotter och jag bliev riktigt ledsen när jag läste det  eftrsom jag inte alls känner mig ´lyckad och bäst  utan utan tvärtom mår dåligt och kläderna är min tröst ,är nog därför jag tog åt mig så mycket ... I sverige ska man alltid vara lagom  typ har fina kläder på sig  själv och barnen men inte föör fina kläder ,fin bil men inte föör fin bil osv Kläder för mig  stå ju för glädje och  och vackra färgglada kläder gör ju en glad och stå absolut inte för skryt och att nedvärdera andra
    Nä, neggotrådar ska man undvika!! Bus var det ENDA barnet på dagis som fick byta kläder innan fotot och tillbka till dagiskläderna efter! Det är ju MITT foto!! Jag vill att hon ska vara fin på MIN vägg!! Vad de andra tyckte brydde jag mig inte ett skvatt om

Frågade dock snällt i förväg personalen om det gick bra att de bytte kläderna (Fläckdagis utan dess like annars )

Är lite ledsen att hon inte går på dagis längre så jag får inget foto Får ordna det på nåt annat sätt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15