• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu säger jag nattii! Natti!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 13:50:44 följande:
    Ja fast jag vill ändå inte ha så mycket och det jag vill ha ska mitt underbara bud kolla efter  Jag har varit hos doktern innan och dom vill jag ska komma in direkt när det känns så men hur stora är oddsen för att man kan ta sig ner till vårdcentralen precis då med 2 barn *suckar* Nää om man ska dra sig ner och kolla posten
    Hmm, men vem är du??{#lang_emotions_embarassed} Känner så väl igen hur du skriver så jag tror inte du är ny i tråden...
  • Flock
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-02 14:03:01 följande:
    hahaha   Så grubblade jag med men ville inte fråga --- tog ett par inlägg innan poletten trillade ner Everlonn --- Underbara bilder på familjen  *här oxå*  
    Jag måste fråga    Jag är inte så duktig på att lista ut vem som är vem.. Har STORA problem på facebook..
  • Flock
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 14:04:38 följande:
    hej gumman det är ju jag juliaoch nelly
    TACK!!! *VINKAR*
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:05:34 följande:
    Hej tjejer! Idag har jag varit på Gekås igen Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    Såg att programmet börjar idag.. Är du med i något avsnitt???
  • Flock
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-02 14:50:57 följande:
    iih, Tack!  Ska se om man kan muta ner syrran inom det närmsta då De har rätt oki priser på det också va?
    När vi var uppe där sist så kostade duplo cirkus 470 kr. På nätet kostar samma låda 649 kr. Så vi köper alltid duplo på ullared.
  • Flock
    Busbellan skrev 2009-11-02 19:29:49 följande:
    Imorgon bir det en hemmadag för mig. Ella har fått feber igen. Funderar på om man bör gå till vc med henne imorgon. Det är ju drygt en månad sen hon hade lunginflammation och ända sen dess har hon hostat litegrann till och från, mest på nätterna. Nu har hon alltså fått lite feber igen (bara 38 grader) och hostan är värre igen. Bör man söka läkare nu, eller ser de en bara som nojjig då. Eller kan man vänta nån dag med läkarbesök. Usch, det hjälper inte hur många barn man har jag blir alltid lika velig i såna här situationer
    Jag hade nog kollat med någon läkare eftersom det ändå kommer så närma in på varandra. Min store son var ju dålig i tre veckor i lunginf, så hon kan väl oxå haft kvar inflammationen i alla dessa veckor. Bättre ringa om känna sig dum en avvakta för länge..
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:16:05 följande:
    Ja jösses!  *suck*! Jag har inte sett en enda bonde där så vitt jag vet *gillar Gekås*
    God morgon alla 

Jissis, vilket roligt program om Ullared. Nästa gång jag är där måste jag nog stanna upp och betrakta folk lite.. Verkar vara många roliga människor..
    Smultron nu förstår jag varför du åker dit så ofta!
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:22:12 följande:
    Jag är en StockholmsBonde vettu Kommer där med min bondfamilj en gång om året och bränner några tusen på kökshanddukar, leksaker och strumpor
    Sedan måste man köpa fryspåsar oxå.. Lärde jag mig igår Har aldrig provad dom där..
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:24:41 följande:
    Jaa det är ju roligt ställe att sitta och fika på Sen är jag också en sådan där dryg sak som tjatar på människan som gräver i korgen bredvid
    skrattar.. Jo. jag kan se scenen framför mig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15