• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon!

Jag först att säga god morgon idag! Det är inte ofta..

• Flock

God kväll i tråden!

Det har varit så mycket hela veckan så jag har knappt inte hunnit titta till er.. Tar lite tid för mig att komma tillbaka efter en smärtperiod men nu är jag nog på benen igen

Liljan: Vad roligt för Maia!!! Duktiga tjejen!! Vilken fin dinopyjamas.. Var har du köpt den och vilket märke är det???

• Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-11-19 21:04:12 följande:

HEEEEEEEEEEEEJ!!! Åkte fin man på mycke böter härom veckan!? Helena e på sjukan med E... hostar som sjutton så med meducin behövdes. T har feber här hemma oxå, dålig igår kväll, pigg i fm men nu dålig igen... Kort rapport från oss
    HEJ!!!
    Ja, fy vad klantig han är!!!

Så tråkigt att ni alla är sjuka där uppe. Hade ju varit kul med lite fika snart!!
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 21:06:20 följande:
    Lindex 149kr O sen rabattkupong på det, skulle köpt en till för denna lär bli VÄL använd, enda pyjamasen hon har, o känner jag henne lär hon använda den även på dagarna
    En sådan måste vi ha!! Finns en viss liten godisburk som älskar dinosar här oxå..
    Verkligen härliga bilder när hon öppnar paketet!
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-11-19 21:40:31 följande:

Jag såg honom på väg till jobbet... precis innan kl 9, tänktehan har säkert varit sen till butiken.. OTUR!!!
    Så är det att vara tidsoptimist..Tror det var begravning.. Fast jag tycker inte det är otur.. Jag tycker det är klantigt..
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 21:39:16 följande:
    Förbered grädden snarast, smält 150-200gram vit choklad i 3dl grädde (eller dubbla för fler portioner, denna grädden går åt!) på spirsen UTAN att det kokar, inte ens en liten bubbla! Du får stå o röra på svag värme i 5-10 minuter ungefär innan de smält. Ställ i kylen minst 7 timmar Browniekaka: 175 gram smör 200 gram choklad 3 st ägg 3.5 dl socker 3 dl mjöl 1 msk kakao 1 msk vaniljsocker med äkta vanilj Gör så här Browniebotten: Sätt ugnen på 175°. Smörj och mjöla en form med löstagbar kant, ca 30cm i diameter. Smält smöret i en kastrull och dra den av värmen. Lägg i chokladen och låt den smälta. Vispa under tiden ägg och socker luftigt. Rör i smörchokladen och de torra ingredienserna. Fördela smeten i formen och grädda mitt i ugnen ca 20 min.
    Jag brukar använda vanligt vaniljsocker. Men chokladen tar jag någon mörk äkta choklad, ingen blockchoklad. Sen när kakan är klar och grädden kallnat så vispar du den o så är det färdigt Om grädden inte får svalna minst 7 timmar så är risken att den skär sig o inte fluffar sig
    Nu har jag sparat.. Lät väldigt mumsigt!!
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 21:57:21 följande:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx... De var rätt utplockade redan i min lindexbutik, jag fick ta 110/116 för 98/104 fanns inte till maia så vore jag du skulle jag beställa på nätet. Finns säkert någon rabattkod i rabatttråden också
    Tack! Måste jag göra. Tror han blir minst lika glad som Maia.
  • Flock
    Tejja skrev 2009-11-19 21:57:41 följande:
    Vad är det som har hänt? 
    Ingen fara. Bara böter för fortkörning. Lät kanske värre än det var men han äger en blomsterbutik så därför var det begravning..
  • Flock

Jag säger oxå NATTI! Boken och sängen kallar..

• Flock

God morgon!

Lillronya: Vad skönt att det hade lugnat sig för E när ni kom hem! Krama alla söta barnen från oss!

Stormis: Fy, vad jobbigt att öka så mycket i vikt nu i slutet.. Siista veckan innan mina barn har kommit så har jag fått en stor dubbelhaka. Tror ett kilo har satt sig där varje gång! Håller tummarna för lillebror kommer snart!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15