• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon!

Nu är det måndag och det är = lite tid för FL
    Så superduperfin hoppning alla har gjort på Molo!!!! Sitter just nu och bammar mig själv att jag inte åkte en gång till.. Se att några har hittat nästan nya saker på Molo, så roligt!!
    Någon som vet om OTT ska ha utförsäljning i höst?? När i så fall??

Något som har hänt i helgen när jag har varit borta?? Är man borta två dagar så missar man hundratals sidor, känns det som..

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    nikki2006 skrev 2009-11-09 08:21:47 följande:
    god morgon alla. som det är nu så är det 21 st som hört av sigf om att vara med på en blomma till bubblan, fler som vill vara med kan inboxa mig så får ni mitt kontonr.Endast 20krSå tillsammans gör vi bubblans mamma riktigt glad och kanske hon  kryar på sig fortare
    Va??? Vad är detta???
  • Flock
    nikki2006 skrev 2009-11-09 09:15:35 följande:
    Hon har fått en blod propp och ligger på sjukhus. Kännde sig yr och åkte in i rätt tid. Hon får komma hem om 2 dagar och jag tänkte att vi kunde skicka en krya pådig blomma till henne. Vi är redan 23st som är med Inboxa mig om du vill avra med
    Vilken tur hon åkte in!!! Stackars bubblamamman!!
  • Flock
    karmasus skrev 2009-11-09 09:39:00 följande:
    förra året fick jag mail den 7:e nov och då var det 4 dagar till utförsäljningen. Kanske kommer ett mail idag då! =)
    Åh, det hade varit väldigt trevligt!!
    Vet du hur man får deras mail?? Har varit inne på deras sida men inte förstått hur man gör för att få nyhetsmail..

NU måste jag köra iväg..Väldigt sen.. Men jag läser svaret i em 
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-11-09 14:38:39 följande:
    vet ni idag fick jag reda på att jag har molokläder 20 minuter härifrån så nu ska här shoppas
    Var??? *nyfiken! Menar du butiken i Hlm??
  • Flock
    malinkaunitz skrev 2009-11-09 14:43:12 följande:
    Linne i 92?;)
    Går verkligen linne på T nu?? Jag har några stycken ju.. Tänkte lägga ut efter nyår..
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-11-09 14:56:49 följande:
    japp det viste inte jag har du varit där
    Jag har varit där. Söt liten butik.. Rear sent
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-11-09 15:00:47 följande:
    då måste vi dit
    Jag åker gärna dit.. Hlm är min favvostad men tyvärr är jag inte där så ofta efter jag flyttade *saknar*
  • Flock
    Tjollabolla skrev 2009-11-09 15:11:42 följande:
    Är det fröken siv ni pratar om? Var evigheter sen jag var där... Sist jag var där hade dom knappt ngt alla längre...
    Ja, fröken siv.. Trist om de inte har så stort utbud, för då vill man ju knappt inte köra dit..
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-11-09 15:13:51 följande:
    vi kan ju se någon dag när det passar så tar vi en tur hade varit skoj, jag hörde det idag på familjenshus av en. Isidora hade lamm body och lamm byxor och då frågade personen om jag handlat där och hon försökte förklara var det var men jag är ju inte ofta i Hlm så jag fattade noll
    Det är lätt att hitta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15