-
Menade naturligtvis när ni kom till sjukhuset, lillronya...Flock skrev 2009-11-20 08:14:57 följande:God morgon! Lillronya: Vad skönt att det hade lugnat sig för E när ni kom hem! Krama alla söta barnen från oss! Stormis: Fy, vad jobbigt att öka så mycket i vikt nu i slutet.. Siista veckan innan mina barn har kommit så har jag fått en stor dubbelhaka. Tror ett kilo har satt sig där varje gång! Håller tummarna för lillebror kommer snart! -
Du behövs bäst hemma just nu!lillronya skrev 2009-11-20 08:22:43 följande:Godmorgon! Idag är jag sååååå trött! E har varit helkass hela natten och behövt inahalera flera gånger.... Hur 17 ska jag göra med mitt jobb? Jobbar ju ett dygn from kl 16 i eftermiddag.... Är ju bara jag som vet hur det ska medicineras..
-
Hej hej!
Äntligen fick jag sätta mig ner en stund.. liiiten stund innan läggdax av godisburk
Morty: Vad fint med en lila Softshell!! Jag köpte en blå till godis och jag är så nöjd. Idag hade han den på och spaceluvan och han var finast på stan... -
Jag brukar göra så här: Alvedon kl00, ipren 03, alvedon 06, ipren 09 osv..lillronya skrev 2009-11-20 21:50:58 följande:Läkaren räknade ut hur mycket jag skulle ge av alvedonen och det var mer än jag gett innan. Läste här för ett tag sen hur man kunde varva alvedon och ipren effektivt men kommer inte ihåg nu. Ja det står 6 timmar på iprenen, men funderar på att ge alvedon nu ändå. Så himla läskigt med feber! -
Ja, verkligen tur du är hemma. Du hade bara mått dåligt på jobbet ändå!lillronya skrev 2009-11-20 22:18:35 följande:NI är så snälla här allihop!
Det är det enda sättet på mina pojkar att få ner febern, att ge så omlott.. Helst inte bli sen få då går febern i taket direkt.. Lille snuttgubben..Hoppas det går över nu..
Hur har det blivit med A?? Är det svinis eller?? -
Hej hej!!
Ängel: Jag röstar på tvåan..
Satt o läste tillbaka lite.. Vilken kanal går Dora på och vilken tid?? Det har vi nog missat men mina stora barn gillade Dora MYCKET, så det är nog dax att minste lille godisburken oxå får titta på Dora nu. -
Då var det ju inte så konstigt att jag har missat DoraSmultronhjärta skrev 2009-11-24 22:01:13 följande:På Nickelodeon kl 5,50,6,50 och vid 9. Men ni kan kolla på hemsidan också och spela spel där www.nickelodeon.se/nick/
Vi har inte den kanalen. Tack, för tipset!
-
Hej!lillronya skrev 2009-11-24 22:08:42 följande:Hej i tråden! Kikar in en snabbis och säger hej innan det är dags att sooooova.
-
*Vinkar*
Är inne en liten snabbis och tittar på Buttes fina shopping och försöker hänga med på alla härliga Molonyheter.. Springer just nu mellan datorn och bråk mellen pojkarna, sminka mig själv och snart på väg till föräldramöte.. Phu! -
Tillbaka..
Så roligt att gå på utvecklingsmöte när de säger: Klart godkänd med stor marginal. * glad mamma nu*
LillRonya: Vad fina kläder du köpt idag!!