• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-16 22:01:57 följande:
    Okej. Hmm får nog ta en funderare om man ska få ut lite.
    Mellandagarna brukar man ju sitta mycket vid datorn och folk har kanske fått lite julklappspengar att handla för.
    Jag slängde ut några auktioner idag med lågt köp nu, tror du inte folk lägger 1 kr ändå? och sedan budar dom inte mer, gör folk så med flit, så upplever jag det ibland?
  • Pimm
    malinkaunitz skrev 2009-12-16 22:10:48 följande:
    Ja kanske det.. Det är oväder på väg så .. Vi har snö här. Det brukar vi aldrig ha såhär mycket redan..
    Vi har också fått mycket, tror det är ca 7 cm, häftigt för man upplever det alltför sällan i Skåne! och jag älskar sådant här väder, borde bo i Norrland
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-12-16 22:12:54 följande:
    Ja det har du ju rätt i. Okej, då har jag nåt att göra imorgon då. Operation garderobsrensning.
    Hihi ja jag ska också ha ut ett par plagg till som är för små. Har ju som du handlat liiite för mycket i kalendrarna och dom är ju inte slut än;-D
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-12-16 22:15:05 följande:
    Här har det vusst också kommit en massa. Jag hade inte tittat ut precis, men när jag ojade mej över era 7 cm sa mannen att vi nog fått det dubbla. Bra koll jag har då. Tveksamt om vi kommer från gården imorgon....
    Maken kom precis in från promendaen med hunder och han sa att det var mer än 1 dm nu...snart ikapp dej..hihi
  • Pimm

Damien och Adrian skrev 2009-12-16 22:18:05 följande:

sant.

jag lägger 1 kr ibland för att få ned priset, sedan trissar jag inte förrän jag ninjar hem spelet. om jag kommer ihåg... kanske gör dina köpare så? det kommer!ska väl sitta en stund framför T o se om man får bud haha det är spännande. om lillfisen vill sova någon gång -grrr!
    Jo det kan nog vara så sant men om jag lägger typ 99 kr på en småfolk tröja på köp nu så hade jag ju köpt den på studs och inte lagt 1 kr, dom går ju så gott som alltid över 99 kr på bud ändå. Tycker bara att det är lite synd om dom som kunde fått ett bra köp nu pris.
  • Pimm
    solouniko skrev 2009-12-16 22:21:11 följande:
    Flytta hit vettja! Dock har vi -20 idag, INTE kul! Men snön är ju fin
    Njaa -20 är väl inte superkul men snön är ju iofs som finast då:)

Nu ska jag nanna en stund innan klistermärket kommer och det är INTE maken då
  • Pimm

Godförmiddag tjejer!
    Ni som har leggings, Molo då:) Krymper dom något i tvätten? Jag har köpt ett par röd/blå randiga till citylightströjan och det är ursnyggt men byxorna är ca 7 cm för långa.

• Pimm
    SmillaMilla skrev 2009-12-17 11:14:39 följande:
    Oj oj fick den lila stjärntröjan från molo i dag i lådan. Himmel vad liten den är. Tur att jag köpte 98. Fick även en motorcykel tröja, såå himla cool ju.
    Ja dom är nog generellt små, jag köpte en citylights i baby 92 och den är lagom nu och han är en 86.a. Lade in en bild i mitt galleri om ni vill se den och dom randiga byxorna, tror det är underskattat för jag har inte sett någon som haft det innan, har ni?
  • Pimm
    nikki2006 skrev 2009-12-17 11:57:05 följande:
    menar du tights eller de som är lite vidare som byxor???
    Tror det är mer åt byxhållet för dom är inte supersmala...jag har ju inte superkoll på tightsen, har ju pojke
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15