-
Ja jag blev jättebesviken när vi tog den på. Han kan ha den men den är så kort från bakhuvudet och fram mot ansiktet och då fyller den ju inte fin funktion. Jag får nog sörja den högt:(lillronya skrev 2009-10-17 17:16:21 följande:Hej!Har ingen aning om var du köpte den.. Synd att den inte passar. -
Hejsan alla:)
Nu har jag jagat mej fördärvad efter den där Dukati rånarluvan och den finns inte någonstans och går inte att få tag på. Varför la jag ut min, det är ju en raritet!!! Tänk om den går för en struntsumma, då blir jag ledsen. Skulle nog behållit den och ramat in den;-.) Finns det någon av er som har en sådan?
*frågar inte för jag vill ha någons utan för om någon lyckats få tag på den* -
Njaa jag hade inte tagit den på min grabb, frågan är om en grabb i den ålderna hade velat ha en sådan på, dom börjar ju med egen vilja tidigt.Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:12:32 följande:malin - Har du fått hem Ida.T-kappan förresten??Funderar på om jag ska spara Maias 98 till lillebror...vad tycker ni? är den unisex? Den är ju rak i skärningen, inte en insvängd kappa liksom. -
Måste berätta en rolig sak. Vi var på Hm och skulle köpa raggsockar och då såg Milo(15 mån) ett par bruna byxor med färgglada träd på, han pekade och sa gaija(ord för något han vill ha) jag tog ett par och gav honom i kundvagnen och han blev sur när jag skulle ta dem igen...det slutade med att han fick dem:) Dom var faktiskt fina och vi har en enfärgad orange IdaT tröja som passade perfa till:) Milos första egenköpta plagg..HM !!! ..hihi
-
Ja rött gillar jag också på killar, det är jättesnyggt. Ja 2 år då kan du bestämma:) Trodde 98 var till typ 3-4 åringar.Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:37:57 följande:Nja jag räknar med att 98an ska passa honom som 2-åring...o då hoppas jag att han inte har så mycket vilja än Fast jag tror nog ändå att han skulle vilja ha den, det är ju stora flodhästar på den O en sån liten grabb förstår väl inte det här med pojkigt/flickigt? Hoppas jag inte för jag lär ta på honom en hel del rött då det är så fint på mörkare killar (vilket han förmodligen blir...hoppas på brunögd denna gången ) -
Ja rött gillar jag också på killar, det är jättesnyggt. Ja 2 år då kan du bestämma:) Trodde 98 var till typ 3-4 åringar.Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:37:57 följande:Nja jag räknar med att 98an ska passa honom som 2-åring...o då hoppas jag att han inte har så mycket vilja än Fast jag tror nog ändå att han skulle vilja ha den, det är ju stora flodhästar på den O en sån liten grabb förstår väl inte det här med pojkigt/flickigt? Hoppas jag inte för jag lär ta på honom en hel del rött då det är så fint på mörkare killar (vilket han förmodligen blir...hoppas på brunögd denna gången ) -
1 och 1 är 3 skrev 2009-10-19 11:39:57 följande:
Hej tjejer!Fick lämna jobbet för hämtning av sjukling på dagis... Min första vab dag! Hur sjutton gör man nu då? Anmäla, begära, intyg från dagis.. jag hänger itne med riktig....Jag kommer nog fråga detsamma när jag börjar jobba för jag har inte heller koll alls på sådant:) Jag tror dom andra tjejerna har bättre koll:) Synd om sjuklingen dock:( Krya på sej! -
Ingen av er som vet var man kan hitta stickmösnter på halskrage? Tänkte sticka lite i höstmörkret:)
-
Hittade själv:)Pimm skrev 2009-10-19 12:46:57 följande:Ingen av er som vet var man kan hitta stickmösnter på halskrage? Tänkte sticka lite i höstmörkret:) -
THEA och Grodan skrev 2009-10-19 13:29:11 följande:
kikar in snabbt innan jag skall iväg till jobb, vad händer här då?Vi vill grratulera till en ny påbörjad liten NIKE:)