• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-12-17 12:02:20 följande:
    de som är vidare är de som är babybyxor men utan mudd, de är generellt stora i stl. Jag har ett par 86 som knappt passar Jessie än fast hon har 92/98 nu i annnat. Du kanske kan lägga upp dem lite sålänge för de krymper inte i tvätten.
    Jag skulle ju klart fågat er här innan jag beställde dem! Jag tog ju 92 i dom med, dumt nog. Ja jag får nog lägga upp dem, kanske sy en liten mudd nertill så kan jag ha dem med längre längd.
  • Pimm
    nikki2006 skrev 2009-12-17 12:06:16 följande:
    ja den blir nog super, jätte fin combo
    Jag kan ju ta av tyget jag klipper av och göra en mudd, blir nog snyggt. Ja combon blev jag jättenöjd med, var inte säker på att byxorna passade till tröjan men dom röda färgerna är exakt samma. Nöjd med mejsjälv:) Mysigt att vara uta va? Vi ska ut när Milo sovit, premiärtur i pulkan har fick i julklapp av sin moster förra julen:)
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-12-17 12:07:46 följande:
    Skulle precis tipsa om att trä i lite gummiband nertill.
    Jo det kan man ju också göra men jag tror det blir för långt ändå, jag fick vika dem tre gånger:)
  • Pimm

Nu ska jag vara hushållerska en stund:) Vi ses!

• Pimm

vet inte om ni vill ha tips här men ni får det ändå:) Gigikids har 30% på allt och även lite nytt Molo:) Jag tog en grön lurvjacka och robottröjan och slapp frakt på det:) Nöjd!

• Pimm
    Pimm skrev 2009-12-19 21:19:24 följande:
    vet inte om ni vill ha tips här men ni får det ändå:) Gigikids har 30% på allt och även lite nytt Molo:) Jag tog en grön lurvjacka och robottröjan och slapp frakt på det:) Nöjd!
    Sorry inte fri frakt..jag hade missat klicka i levereras:) borde nog gå i säng!
  • Pimm
    LJ2 skrev 2009-12-19 21:23:51 följande:
    jag hade lixom tänkt att hon skulle ha tröjor bara nu, men nää.. finns knappt body o få tag på nu bara!! får väl chansa o hoppas de e liite stora i stl =)) ska in o shoppa i morgon.. o har kupong på lindex visst. *de har body i 92!!* så får nog bli några såna.. hon har iaf minskat lite på grävandet.. så snart så.. mindre kul när hon säger "ussoblä" *usch o blä* o försöker stoppa ner handen i blöjan då ÄLSKAR jag body lovar jag!! e såå hoppingsugen ju..!!!  bara jobbat, jobbat o jobbat.. måste göra åt lite pengar med o så kom enfä'rgade molosar!!! sambon gillar enfärgat, o jag molo = perfekt!
    Förstår att bodysar är guld värt i sådana lägen:) Var har du hittat enfärgade Molos?
  • Pimm
    LJ2 skrev 2009-12-19 21:46:20 följande:
    www.babyshop.se/system/search/search.asp hade bor lite, o cillen lite..  men babyshop hade massor! =)
    Så stilrena och fina!! Sådana får jag fylla upp med efter jul, just nu är snart shoppingkontot tomt. Perfekta baströjor som man ofta saknar!
  • Pimm
    LJ2 skrev 2009-12-19 21:58:28 följande:
    jag med!!! byxor e på önskelista!!! ja, body e ett måste hoppas på mer o mer tröjor.. går iaf åt rätt håll =))

ja.. jättefina!! o så perfekt o matcha med annat man har!! sitter o försöker välja färger!!! svart i body va slut ju..så cerise o lila? o svart i tröja? funderar på grå? har ju en hel del leggings o matcha med..vit e bra, men hon e expert på o äa själv nu, så fläckar i massor på allt.. men.. ja..svårt.. jag har inte hunnit göra åt så mycket pengar ju, så vill shoppa nåt ska göra åt massor i morgon!!! *julklappar, men ändå*
    Jag tyckte om grå med grön stjärna och vit med grå stjärna( har ett par grå sobeabyxor som den hade varit snygg till, men hur länge är vitt vitt?
    Den lila var också fin...ujujuj hihi
  • Pimm
    Busbellan skrev 2009-12-19 22:07:38 följande:
    Hej hej på er, nu har jag shoppat igen. Tre lurvar blev det Borde kanske egentligen inte shoppa mer med tanke på att vi var på Väla idag och ska till gekås imorgon
    Vi var och köpte julgran och om en kungsgran kostar 400 spänn så kan jag lätt godkänna mina köp ikväll..hihi
    Väla tycker inte jag är roligt mer, det är så jobbigt att gå där på något vis, Gekås klarar jag däremot av..hehe
  • Pimm
    Busbellan skrev 2009-12-19 22:07:38 följande:
    Hej hej på er, nu har jag shoppat igen. Tre lurvar blev det Borde kanske egentligen inte shoppa mer med tanke på att vi var på Väla idag och ska till gekås imorgon
    Ja för dej som behövde tre st så var det perfekt, jag har ju bara ett barn så jag tog gigi m 30%. Grön blev det här, tycker bäst om den mörkblå men köpte ju småfolks mörkblå för en veckas tid sedan så det var ju givet val
  • Pimm

Hejsan och god fortsättning på er alla! Har ni haft en bra jul och bra shoppingdagar? :)

• Pimm
    lillronya skrev 2009-12-26 21:37:49 följande:
    På skattkammaren ville jag ha en lila overall i 110 men velade lite för länge. Men det gör inte så mycket...
    Jag kikade också på skattkammaren men hittade inget jag ville ha. Jo möjligtvis citylights suit men jag har ju så många redan:-O
  • Pimm

Hello girlis:) Känner ni er som jag fet och fattig efter jul och kalendrar..hihi

Jag är iaf nöjd med alla köp jag gjort men nu är jag klar...nää en sak till bara, ett par småfolk tjocka vantar, om jag hittar några i rätt storlek.
    Väldigt nöjd med Schampoodle lila byxa/hood och Molo lila stars linne till, jättesnyggt. Idag fick MIlo en hajtröja baby av mormor, hon hade köpt en regnbåge body till honom i julklapp med dom är ju smala så vi bytte, bra byte va;-?
    Har också köpt en småfolk overall till nästa år som jag är superglad för. Vad har ni gjort för speciellt nöjda köp?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15