Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ängeln - Åh herregud så himla SÖT hon är lilla Meja! Som en liten docka verkligen! Och storebrorsan också såklart Jag tror det är Millas gamla pärlplattesuit du fyndat på T förresten

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Halloj! Äntligen sover barnet, hon har varit speedad hela dagen. Helt tokig! Och nu ligger hon inte still en sekund, ålar omkring som en liten soldat så hemmet ser ut som KAOS. Och det blir väl bara värre

Kul med massa skoj på T, men ALLA borde ha köpnu tycker jag

• solouniko

Hej! När ni säljer på T och har tex byxa och body/tröja som "hör ihop", säljer ni det i paket då eller var för sig? Tex nu har jag slängtröjan med rosarandiga ärmar, och samma byxa till som ska ut. Men jag vet inte om jag ska sälja de ihop eller inte Tips? Vad är bäst?

OBS! Ej annons!

• solouniko
    Stormis skrev 2009-11-09 14:05:09 följande:
    Små stl lägger jag nog ihop (upp till stl 80 tycker jag nog att jag haft samma köpare på matchande set även om de legat separat. Fr 80 och upp har det varit olika personer som köpt) och sen beror det på print eller ej. Tex kan ju printbrallor gå granska ok själva, men randiga/prickiga ensamt etc brukar ju inte göra en rik .
    Ja det är ju små storlekar så då sätter jag dom nog i samma annons. Tack!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2009-11-09 19:39:09 följande:
    Smakråd tack Vilken lurv är finast till Meja?Super blue eller Rouge?
    Rouge är superfin, Milla har den och brazil blue från hösten. Superblue är också jättefin, härliga kanter! Vad mycket hjälp jag var till va, haha!
  • solouniko

Godkväll! Här pratas det förlossningar ser jag, spännande grej! Jag tyckte inte det var så farligt faktiskt, klarade mig fint på bara lustgas och min BM tyckte jag var som gjort att föda barn. Så det måste jag ju absolut få göra en gång till, bara sambon som måste bli övertalad

• solouniko
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:34:30 följande:
    Hej hejALLA NI SOM VILLE VARA MED PÅ BLOMMAN TILL BUBBLANS MAMMA SNÄLLA SÄTT IN PENGAR IDAG SÅ VI KAN SKICKA DEN I SLUTET PÅ VECKAN
    Jag satte in igår så jag hoppas de kom rätt

Godmorgon! Milla bjöd på sovmorgon idag igen till 9.20, skönt! Men den här gamle mamman är TRÖTT ändå. Typiskt! Har tagit itu med lite klädrensning också och fick ut liiiite på T igår, måste fortsätta idag. Hoppas på fin salgpost i lådan idag också förreten, bara det gör ju hela dagen!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2009-11-10 21:02:01 följande:
    Uff...nu blev jag osäker på storleken på Kik kid jackan, nån som vet hur dom är i storlek?Tanken är ju att Meja ska ha jackan i april/maj, då är hon ungefär 6 månader, tror ni verkligen det räcker med 62 då?
    Milla hade 68 från hon var 4 månader, ända fram tills nu när hon är 8 månader. Och hon är ju rätt liten, så jag hade nog satsat på 68. Allt de vi haft i kik kid har varit smått i storlek.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15