-
TACKSmultronhjärta skrev 2009-10-22 21:45:54 följande:Fiina www.tradera.com/Klanning-i-velour-plysch-fr-K... www.tradera.com/Klanning-i-velour-plysch-fr-K...
-
NIKKI: har du kollat frakten?
-
Oj råkade visst bli denna också:
www.tradera.com/Klanning-i-velour-plysch-fr-Katvig-stl-92-auktion_100986024
Och denna då:
www.tradera.com/Klanning-i-velour-plysch-fr-Katvig-stl-92-auktion_100986015
Och denna i går:
www.tradera.com/SMAFOLK-KLANNING-MED-HASTAR-STL-86-92-SUPER-SKICK-auktion_100907450 -
Hon har bra smak den där säljarenSmultronhjärta skrev 2009-10-22 21:51:38 följande:Fler tips www.tradera.com/Superfin-klanning-fr-Kik-Kid-... www.tradera.com/Superfin-klanning-fr-Kik-Kid-... www.tradera.com/Superfin-klanning-fr-Kik-Kid-...
-
ha ha min sambo med :-dSmultronhjärta skrev 2009-10-23 12:14:50 följande:Det räckte att jag såg dom för att tänka d a n s k t Maken börjar även han bli skadad på riktigt..en tripp till Ikea och han måste kommentera varenda danskklädd unge han ser
men han har gått så långt att han tipsar andra mammaor på sonens fotbollsträning att de skall köpa danska kläder för att de är fina o håller så bra
Trodde jag skulle svimma när han kom hem o berättade detta för några veckor sedan.
Vad gör vi med våra män egentligen
-
Everlonn: Så där röd blir alla våra barn av klementin. Sätter då på massor utav potatismjöl. Funkar super.
-
Åhhh vann denna nyss:
www.tradera.com/auction/auction.asp
hoppas att den är fin. -
Denna säljaren
www.tradera.com/category/category.aspx&listtype=1
Är det någon i tråden?
Så kul med någon som har precis samma smak som en själv. Vi har ju typ alla de kläderna här hemma. Var från henne jag köpte katvig klänningarna som jag väntar på. -
incomm: Söt adrian i bt. Tigrarna är ju bara sååå fina!
-
Åhhhhh wow vilken tårta!!!!!Zvartaliljan skrev 2009-10-23 16:26:14 följande:Hej hopp la in en lite OT-bild i BT men efter 6 timmars slit så måste jag ju få visa upp den lite Incommunicado - Så söööt han är lille Adrian Men du...är det kameran eller är han lite gul?? Tänker på gulsot...han ser ut som Maia gjorde...lite väl solbränd liksom, men det kanske bara är kameran?