Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-12 10:24:00 följande:
    God morgon!Här det fullt ös redan,Max och kusinen röjer fritt eftersom maken och svågern har dammat av mitt gamla Nintendo 8bitars Jag och Lova måste till Apoteket och fixa näsdroppar-hon är såå förkyld stackarn Samma sak här..även om med djur åker i Lovas växalåda Ska du inte ens ha kvar Katvigs 98:or?
    jo alltså alla passar, även molos 92or. men det är ju det att han inte har blöja... han går upp och kissar själv ibland på natten så då funkar det inte med suits. det är bara att inse {#lang_emotions_cry}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 10:33:23 följande:
    Hej hej gumman!! Mössorna satt perfekt och jag älskade dom. Men jackan är nog liten
    åh nä är den?? då måste nelly ändå vara en bra bit större än isabel ska mäta och väga henne på torsdag, ska bli kul!

kul att du gillade mössorna
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 10:34:41 följande:
    Inboxa mig när du är redo
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 10:43:20 följande:
    Hej hej Butte - om jag tar med mig dinosuiten imorgon, kan du slakta den åt mig då Alltså inte så du behöver sy den precis imorgon utan det kan du göra när du har tid senare Tänkte bara att Maia skulle bli så lycklig över en dinomössa Vad bör hon ha för ytterkläder med sig? Ska vi vara ute o leka nåt eller håller vi oss inne??Åhh vad jag längtar tills imorgon
    hmm vet inte har aldrig gjort mössa av en suit

ta med regnkläder mm. kan hända att vi sticker ut

jag läntar meeed
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 10:43:20 följande:
    Hej hej Butte - om jag tar med mig dinosuiten imorgon, kan du slakta den åt mig då Alltså inte så du behöver sy den precis imorgon utan det kan du göra när du har tid senare Tänkte bara att Maia skulle bli så lycklig över en dinomössa Vad bör hon ha för ytterkläder med sig? Ska vi vara ute o leka nåt eller håller vi oss inne??Åhh vad jag längtar tills imorgon
    förresten, hur gick det med byxorna på ts?? blev dom mina?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 11:09:11 följande:
    yes de är betalda, 293sek drogs från kontot
    toppen TACK vill du ha dom kontant eller ska jag föra över?
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-12 16:36:50 följande:
    GRATTIS!!!!!Jag fick ett inte lika roligt mail- även om det inte var så allvarligt så blev jag änså lite ställd.Jag vann en auktion på T i morse. Chansade på att A skulle gilla den. NU kom hon hem från skolan och gillade den inte det minsta.Jag skickade ett mail till tjejen jag vann den av och sa att jag betalar in pengarna för jackan, men om hon ville kunde hon behålla den ändå och sälja den igen- eller skicka den till mig om hon ville bli av med den.Hon skickade snabbt ett mail till mig som löd så här; "Men herregud....alla bud är bindande på Tradera!!!!!!Du får betala inom tre dagar och sälja sjäv!"Var inte min mening att stöta mig med henne, men hon blev visst sur.
    haha sicket pucko
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-12 16:41:01 följande:
    Jag läser mitt mail till henne om och om igen, för att se om det kunnas misstolkas-men jag tycker inte det.Läs och bedöm själva:HejJag gjorde en chansning på jackan och köpte den utan att min dotter sett den och hon nu när hon kommit hem från skolan och fick se den så tyckte hon inte om den. Om du vill får du behålla jackan och lägga ut den igen, givetvis får du pengarna för den iallfall.Eller om du vill bli av med den, så skicka hit den, så får jag lägga ut den eller sälja den på annat vis.Mvh Therése Jensen
    det går inte att misstolkas
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-12 16:46:37 följande:
    Tack! jag började bli lite orolig här!Var det jättedumt av mig att göra så?Visst jag skulle förlora 40 kronor + frakt, men jag tänkte att hon ju redan hade auktionen färdig och det var ett enkelt sätt att få in lite extra pengar. Men tydligen så var jag helt ute och cyklade....Antar att jag får mitt första minus nu...
    nä verkligen inte dumt!! tyckte att det var snällt!! jag hade lätt tackat och tagit emot de 40kr och lagt ut den igen.
  • Buttelina
    högbergarna skrev 2009-10-12 16:52:45 följande:
    I så fall tycker jag du ska bestrida minuset hos tradera o visa mailen som bevis. Kära nån att bli stött av ngt sådant! Hon kan itne ha fattat vad du menade! Fastän det stod klart o tydligt!Hej förresten! Tillbaka från middagsvila. Fick sova nästan 2 timmar. Sedan ringde telefonen 4 gånger på raken o väckte Knut så... Annars hade jag nog fått sova minst 30 minuter till. Skönt iallafall med lite sömn såhär efter slitig helg!Svärmoder ringde o frågade om vi villa ha barnvakt över fredag-lörnad natt så vi fick sova lite! Eftersom vi båda låter så trötta. Jättesnällt o verkligen behövligt men... jag vill inte lämna ifrån mig Knut!! Fy när han va mindre så välkomnade jag allt barnvaktande jag kunde få. Nu e han ju så mysig o rolig hela tiden så... Fast jag tror vi tackar ja iallafall. Vi behöver nog det.
    guud jag vet hur det är!! jag lämnade aldrig från mig barnen heller. första gången isabel sov borta var när lillebror föddes

tacka ni ja till barnvakten han har det säkert toppenbra där med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15