Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-13 08:20:39 följande:
    Super mysigt, fast just nu ser det ganska så blaskigt ut så snön försvinner nog snart igen. He he, ingen Provade ju Molon på honom och den passade fortfarande, det var till o med lite att växa i
    passar den tom i armlängd {#lang_emotions_surprised} hela vintern?? grymt
    Everlonn skrev 2009-10-13 08:21:23 följande:
    Det är lugnt!! Du skulle se hur det ser ut här just nu Kommer ändå inte för att inspektera huset heller, trevligt sällskap är trevligt sällskap hur det än ser ut Så ta en kopp kaffe, slappna av och skit i städningen
    då tar jag en tupplur och skiter i städningen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JsN skrev 2009-10-13 08:21:29 följande:
    Pytte har vuxit ur byxor i stl 80! Tjoho! (OK 80 är en icke-storlek för oss så det är inte mycket att sortera ut, men det är iaf bevis för att ungen växer!)
    kul att rensa och bli tvungen att köpa nytt
  • Buttelina
    JsN skrev 2009-10-13 08:25:20 följande:
    Fast det blir ju inte så mycket...
    hehe att rensa eller köpa nytt du har kanske redan bunkrat på dig strl 86 {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-13 08:26:21 följande:
    Det gör du rätt i Hur kallt är det nere hos er förresten?

oj hmm här är typ 5-8 + typ. solen skiner så det är nog inte så kallt senare idag
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 09:50:22 följande:
    hohoho bara jag här nu? håller på att bli tokig. Jag behöver ett termoställ så jag inte fryser ihjäl när man leker med barnen men termoställ verkar bara göras till barn eller så får man punga ut med hur mycket som helst på intersport *suckar*
    jag köpte termobyxor på stadium för 149kr (halva priset nu) och till det har vi molo jackor
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-13 09:58:39 följande:
    Till dig själv? Billigt!
    hehe nää
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 09:59:44 följande:
    ska titta där nu... hmm blir inte det kallt? det är till mammsen ju
    jahaaaa men du är väl rätt liten? köp ett molo ställ finns overaller i strl 170 som är stoora i strl på salegn
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-13 10:00:27 följande:
    Är det termobyxor för vuxna? Är nämligen också på jakt efter vinterkläder att ha på mig när man är ute med barnen och leker men vill inte heller lägga ut så mycket pengar.
    nä jag har visst inte hängt med
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-13 08:30:58 följande:
    ButteJaaaa, alltså jag tyckte det var växmån på alla håll o kanter faktiskt, så om han inte tar ett rejält skutt så tror jag nog den kan passa så gott som hela vintern.Ser iof lite tajt ut på bilden men det var den inte.
    perfekt ju
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-13 10:05:58 följande:
    Butte: Hur går det med kissen?? Har den fått något namn??Har tittat på den flera gånger Bt, så fin och söt den är!! Är det en flicka eller pojke??..Har nog missat den infon
    jo det går jättebra!! har aldrig varit med om en sån kelig katt!!! det är en hane och han heter pumba
  • Buttelina
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-13 10:06:44 följande:
    Attans, jag som trodde jag kunde göra ett riktigt fynd på Stadium i eftermiddag! Får jaga vidare! Åh, blir det Molo-salg trots allt?!
    vi hoppas att det blir molosalg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15