Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-10-13 11:29:55 följande:
    Haha Såna har jag köpt färdiga nånstans när sambon fyllde år, minns dock inte vart..
    haha ja dom var kul {#lang_emotions_tongue_out}. jag hittade inga när jag ville köpa så jag knåpa ihop egna {#lang_emotions_cool}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-13 11:36:56 följande:
    Charlie var dock inte lika nöjd över hjälmisen Haha ja det var verkligen matchat värre!
    sååå söt liten i bildis
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 11:40:15 följande:
    hehe där är min julklapp klar till sambon
    {#lang_emotions_tongue_out} gubben här kände sig så manlig och kaxig när han kunde få bestämma lite
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-13 12:39:30 följande:
    Hallå igen.Tillbaka från tillväxt UL, pyret hade växt på sej rejält på 3 veckor, från 1,7-2,5 kg, så nu är den större än vad Liam var när han föddes (vilket är imorgon). Känns sååå skönt.
    vad skönt gumman tänk om du går över denna gången och får en liten 4kg klump
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 12:41:41 följande:
    hehe det kan jag tänka mig  Imorgon ska jag på " inskolning" sen börjar jag skolan, kommer bli lite svettig med båda barnen hemma samtidigt men det ska nog gå om inte annat så får mammsen lite egna cash ingen * gnider händerna *
    åh vad kul!! ska du börja i skolan? vad ska du läsa? heltid? barnen då? ska de börja på dagis? eller är det distans?? haha många frågor
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:38:28 följande:
    Alltså.... Är det nåt fel på Brazil Blue lurvarna eller???? Får ju inte ens bud på den *ful eller? *  Den som e såååååååå himla fin!!!
    men tradera är överlag lite konstigt nu {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-10-13 19:47:06 följande:
    hade ni skoj idag
    jaaaa och jag vet könet på liljans bebis {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2009-10-13 19:48:05 följande:
    mmm jag håller medhar en köpare som tog på Köp nu men har inte betalat ännu. tycker att tar man köp nu så borde man verkligen vilja ha varan. fast har inte gått så lång tid än, men jag är otålig.
    ja det är lite skumt!! varför dra ut på det om man tar något på köpnu {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-13 19:51:09 följande:
    Nähäää
    jooo {#lang_emotions_dreamer} men jag säger inget {#lang_emotions_sealed} det får hon själv berätta {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2009-10-13 19:51:22 följande:
    Fuskigt ju
    {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15