Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-13 10:14:51 följande:
    Vad roligt!!!! Fint namn oxå ju
    jaa han heter det i stamtavlan så det fick bli det
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-13 10:12:50 följande:
    haha, jaha, ja, hoppet är ju det sista som lämnar en
    hehe jaaa
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 10:15:25 följande:
    vrider mig av skratt på golvet
    {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:18:28 följande:
    awe vad gulligt namn på en liten kise! Hej hej alla! Kikar bara in o säger hej Nyss gjort av med lite pengar på busloppan, tycker ju katvigs bomull är dyr till ordinarie, så jag passade på nu när det var 30 % o så slank det ner en röd ns vinterjacka till Lucas.. hoppas bara att han gillar den! (han har ju redan en svart o en blå molojacka..så han behöver väl eg inte den, meeeen vem bryr sig?! )

vad fina inköp jag måste nog köpa lite fler molojackor tror jag när det kommer nån bra rea då {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:21:51 följande:
    Våra barn är så himla envisa.. När Lucas fick kattunge, så trodde vi att det var en hane, så han döptes under stor ceremoni till Blixten (efter blixten mcqueen)Visade sig att Blixten var en hona, men neeeej då hon skulle heta Blixten Nu i början av sommaren fick Blixten en kattunge (kom bara en, superkonstigt, där satt jag o väntade...), den trodde vi oxå var en hane så han döptes till Pontus.Det var oxå en hona så hon heter Pontus Wilma Ängelholm ska ha Pontus o hennes lilla Troll har döpt henne till Molly o de ska hämta henne om två veckor när de kommit hem från Thailand.
    hahah klart flickorna ska heta blixten och pontus
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:23:44 följande:
    jag har inte shoppat så mkt till barnen, nu när det kommer lite erbjudande så har det slunkit ner nåt lite här o var Röd kikkid plyschklänning, röd ns fleece o hoodklänning tex
    jag har "bara" shoppat på småfolk salgen och katvig salgen.. sen har det bara blivit enstaka plagg
    Jes sica skrev 2009-10-13 10:24:58 följande:
    Fasken jag missade den!!
    åhh
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 11:01:13 följande:
    Jag säget tvärtemot och tycker dom är stooora Nelly som är 5 snart har M i sina
    det har lillebror och isabel med
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:21:24 följande:
    nya vantar med andra ord. jag har köpt mest på T, nya vantar men gamla modeller och de var verkligen himla små, både S o M.
    nepp gamla två år gamla. regnbågar båda
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:23:42 följande:
    nepp gamla två år gamla. regnbågar båda
    eller kanske från förra året .. hmm minns inte
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-10-13 11:09:29 följande:
    Åhh, måste ut på stan en sväng och försöka hitta födelsedagspresent till mannen, men har inga uppslag alls. Förslag?
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med

så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:24:38 följande:
    Ja plånbok är också en bra grej Min man gillade både Snabba cash och Aldrig fucka upp skarpt men inte hans senaste dock.. Tack- hon är helt täppt stackarn och pappan är nojjig så idag kommer han garanterat släppa med näspinnar hem från jobbet igen
    sååå söt liten lova såå go nysbild
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:21:24 följande:
    nya vantar med andra ord. jag har köpt mest på T, nya vantar men gamla modeller och de var verkligen himla små, både S o M.
    men jag vet att en del gamla vait något små. i alla fall smala.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15