Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

stökmamma skrev 2009-11-28 22:56:24 följande:
    näe, nu ska jag slänga ihop lite chokladmuffins (me pudrad stjärna) och sen i säng. kommer inte bli mycket sömn i morrn natt och inte nästa heller så kankse lika bra att passa på ? natti
    Go natt!
    Smileycat skrev 2009-11-28 22:56:48 följande:
    Jag vet inte, det verkar vara blandat där just nu, vissa går dåligt andra bättre, men är nog inte långt kvar tills man får göra en brake, då med alla adventskalendrar osv drar igång..
    Jag kommer nog att vänta. Har något plagg som ska ut som är nyårsrelaterat så det funkar säkert men resten får vara till jan/feb.
    Morty skrev 2009-11-28 23:03:38 följande:
    Mattis drar 110 i de flesta tröjorna. Han är väl 105/106 lång tror jag. Åh gud vad det låter skönt!!! Noel kommer ha det lika mysigt hos mormor & morfar och bli bortskämd. Jo men visst är det så att det roliga är när pengarna trillar in.
    Ja, det går ingen nöd på honom. Han älskar mommo och moffa
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-11-28 23:12:58 följande:
    Sitter och tittar på fjärilströjan och vad olika de ser ut på bilderna. Vilken stämmer bäst tror ni? www.luckylittleme.se/product.asp?product=3129... www.busochrackartyg.com/
    Hoppas på att den första stämmer bäst. Skulle tro att den andra bara är lite sämre bildkvalité.
    Tejja skrev 2009-11-28 23:15:18 följande:
    Ja, de är ursöta! Noel är så glad över att han och Neah ska baka.Han är nog lite kär
    Smileycat skrev 2009-11-28 23:14:37 följande:
    Ja, jag bara shoppar o shoppar o typ aldrig lägger ut ngt, så nu måste jag ta mig i kragen o göra det.. Annars lär jag nog inte få shoppa ngt alls sen typ Julkalendrar som är så kul och sen kanske OTT oxå då.. Hmm.. Dryyygt, jag kommer typ aldrig till skott o fotar o lägger ut.. Lila tiden jag får själv på kvällen gör jag hellre annat just nu.. Gubben är sjuk och lillknatten har varit dålig i typ 10dagar och är så mammig så.. Blä..
    Ja, det blir ju en del så här i dagarna. Skulle inte ha råd om jag inte sålde på T.

Stackars knatte! Krya på sig!
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-11-28 23:27:49 följande:
    Åh...det finns fraktfritt! Måste in och kolla om de har tröjan där!
    Tror inte det tyvärr. Vet inte om ngn annan har fraktfritt nu
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2009-11-29 20:00:35 följande:
    jag med
    Hon tittar nog in snart. Fick nyss sms från henne. Hon hade somnat och nyss vaknat. Hon verkar må bättre. *pustar ut*
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2009-11-29 20:29:14 följande:
    åhh vad skönt... *pust*
    Buttelina skrev 2009-11-29 20:28:28 följande:
    åhh vad skönt!!!
    Ja, man blir ju orolig ju när det bara blir tvärtyst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15