Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fler som gillar sjukvården på måndagar.... själv har jag suttit i snart 2,5 timme och väntat på att bli uppringd.
    Hela dan blir förstörd {#lang_emotions_throwup}

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 11:41:25 följande:
    Yeeeeh. Jag har försökt ringa till rådgivningen (bvc) hela fm men bara upptaget. allt bra med er?
    kom du fram nån gång?

Här är allt ok, skulle bara ha tid och få ta bort "häftstiften"
  • stökmamma
    Stormis skrev 2009-11-09 15:35:37 följande:
    Smultron var där, men är hemma hos sina föräldrar på släktgalej idag så det är därför hon lyser med sin frånvaro. Olivers mamma var med liksom en "smygläsare " och de syns ju inte så mycket här. Tolkade henne dock som om att det inte var sämre än nån annan dag, men svårt att hitta specifika plagg. Dock hade hon sett en låda med texten:SALG vinter 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Så OM det inte blir i vår så verkar det ju bli i höst .Nu ska vi ut en sväng
    Äsch, jag som helt klart föredrar vårsalg
  • stökmamma
    nikki2006 skrev 2009-11-09 15:46:12 följande:
    Ja fast jag har inte gillat kläderna från denna sesongen så mycket så det gör inte så mycket för min del faktiskt
    Jo, jag hade velat köpa tröjor till Alfred...lite för snål när tröjan kostar 399
  • stökmamma

.....dessutom är det mycket trevligare att köra LÅNGT  i maj än novenber

• stökmamma
    Louise84 skrev 2009-11-09 17:55:48 följande:
    vad heter du flock på tradera?? o ni andra.. kul o kolla lite auktioner ju
    kolla deras pres, tror dom har det där
  • stökmamma
    Stormis skrev 2009-11-09 18:20:41 följande:
    Läste lite på Bib's Molo-sida. Och surprise, surprise, vi är omskrivna i år igen : Okay lagersalg med en masse varer i ALLE str. ( ihvert fald da jeg var der kl 14) Desværre rigtig mange svenskere som følte de ejede stedet-PINLIGT! Ja der var rigtig mange svenskere som rev alt til sig og sad hvor det passede dem. Meget pinligt.Lettere kaotisk tilstand i går eftermiddags, hvor svenskerne stadig sad og sorterede deres enorme bunker. Og så fatter jeg ikke det med, at alle de svenskere bare går ind som om, at de ejer det hele og tager ALT og kaster i sækken for derefter at sidder i flere timer og sortere 4/5 fra! Eller de der ts-hajer, der sælger til overpriser! Bliver så sur hver gang, fordi vi kommer tusindvis af mennesker, der køber til vores egne børn og rent faktisk ikke har planer om at tjene penge på det! Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg se én af dem få en hentydning fra en ansat ;)

och eftersom jag inte kom me nu så har det blivit lite T shopping istället
  • stökmamma
    nikki2006 skrev 2009-11-10 12:47:41 följande:
    kännde du igen adressen eller

orten.... och så hunden och när du "skrev på gubbens bakdel" så ramlade myntet ner
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15