jepp sista dagen imorgon.. men suitsen såg jag bara upp till strl 74
jamen då kanske syrrran får ett oväntat besök, men det lär väl säkert bli nästa helg isåfall, eftersom det sen är lucia och nästa helg är FULL *grr*
storasysters klass har julmarknad på lör och tjejerna har julshow på söndan och vem har lovat att hjälpa till på båda
fn att inte gubben lämnar sin bil hemma....
Hej i tråden!Nån här som sett mina två största barn nånstans? Är helt övertygad om att någon elaking hämtat mina vänliga hjälpsamma döttrar och lämnat två vrålande bankande skitungar här!Suck vad de håller på....
då har samma elaka typ varit här .... fast bytt ut mina minsta
åhhhhh KUL!!!! du kommer hitta massor!! vilken tid ska ni dit? ni kan kanske hämta upp mig kom på att mange har bilen imorgon.. han ska byta däck på den och sin mammas .
Smultronhjärta skrev 2009-11-28 18:15:11 följande:
Det är ju ganska typiskt då att disken ff är hos stans dataaffär Haha-jag har inte bestämt ifall jag orkar riktigt ännu Är ganska vissen fortfarande efter vaccinationen..När öppnar dom?
nedra osis för mig att jag varken har handels eller har fått mina pengar .-(
Misstänkte att den var liten. Finns i större stl som skulle kunnat passa nån av de större tjejerna om de varit normala i stl. Ja, ja det får gå utan då. TAck för svar!
tror du inte 128 kan ha 146?
och visst brukar den säljaren ha nya grejer...
ja ni kan ju roa er med att julpynta.. själv ska jag sova då klockan ringer 05.10 jobb, jobb o åter jobb... *suck*funderade på att EV baka lite pepparkakor eller ischoklad i morgon.. OM jag orkar... kanske slänga upp nån stake med
här räcker det me att va i stallet kl 8 i morrn, visserligen me full kaffetermos men...