Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-11-28 21:41:35 följande:
    Inte min butik förstås
    hej sotnos

har glömt att tacka dig för salghjälpen... men har inte fått nåt "krav" {#lang_emotions_dreamer}
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    lillronya skrev 2009-11-28 22:01:47 följande:
    NU är julgardinerna uppe!
    och jag har inte ens tagit in mina än... funderar dock istället på vad jag ska snabb baka för att ta me mig i morgon, nåt som ska gå att sälja som "fikabröd"
  • stökmamma
    Morty skrev 2009-11-28 22:03:11 följande:
    Vad jobbar du med? Ljusstakar? Gokväll i tråden precis hemkomna från 40-års firande.
    lät mer som det är nåt me prinskorv... {#lang_emotions_laughing}
  • stökmamma
    lillronya skrev 2009-11-28 22:08:31 följande:
    Jag köpte dessa förra året och blir så glad när jag fått upp de. Äh det hinner du tids nog. Snabbt bakat... Chokladbollar eller sockerkaka då väl?

funderar på sockerkaka  men tycker det är lite tråkigt, då mådte jag ha nåt i mellan eller ovanpå .....
  • stökmamma
    Morty skrev 2009-11-28 22:19:44 följande:
    Vi har inte många vi iheller. Vi har satt rullgardiner istället och struntat i gardiner. Lite jobbigt att byta ut och jag tror inte ens att det finns julrullgardiner. *skönt att slippa det momentet i julfixandet*
    och jag som älskar att ha juliga fönster
  • stökmamma
    Milliz skrev 2009-11-28 22:41:45 följande:
    Ja klart hon måste ha. Ella måste också få en sån när den kommer i babyklänning
    säg inte så... då kan dom ju matcha..... en tröja och en klänning *dyrt*

handla nu mycket allihopa så det inte finns nåt kvar åt oss sen...
  • stökmamma

näe, nu ska jag slänga ihop lite chokladmuffins (me pudrad stjärna) och sen i säng.
    kommer inte bli mycket sömn i morrn natt och inte nästa heller så kankse lika bra att passa på ?

natti

• stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 19:22:29 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m49027442.html
    va kul det va att få se dig igår
    även om det bara va några stressiga minutrar... Jag är verkligen inte i fom än efter op och allt annat som händer nu till jul.
    Jag glömde ju helt bort att titta till dina småsmultron hur 17 kunde jag missa det???
    men jag har nåt att se fram imot till nästa gång då
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 20:06:24 följande:
    Jag har inte hämtat hårddisken ännu-tror maken får göra det för jag vill inte stå där i affären och gråta som jag tror att kommer göra isf..

Åh detsamma Du fick ju se en glimt av Smultronpappan och det räcker nästan eftersom ungarna ser likadana ut fast i minisize Nästa gång tycker jag att ni kommer hit så att ni kan lägga mer pengar i de gula påsarna istället
    ja, och det va ingen dålig syn

självklart kommer vi om det passar men då i bil och så blir vi kanske 3, storebror vill oxå följa
  • stökmamma
    Everlonn skrev 2009-12-01 20:04:54 följande:
    Vet inte om du såg det men hjälpen vid salgen bjuder jag på Missade Butte att säga det?
    tack vännen
    ( hon sa att det kom lite hjälp från dig men ville ändå kolla )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15