Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-27 23:11:54 följande:
    Kan de bli det? Konstigt... Nä man behöver ju inte ha det innan de börjar skolan, oftast.
    Fick redap åi torsdags när jag hämtade dom att dom inte får gå denna vecka.
    Vet inte varför och fick ingen förklaring, ok dom går inte heltid, "bara" 15 timmar per vecka men förra fick dom ju gå......
    Buttelina skrev 2009-10-27 23:10:36 följande:
    godnatt alla
    Nattis!!
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:14:09 följande:
    det kommer försvinna lika fort igen när jag ska betala mina synder imorgon Hinner nog inte posta imorgon...ska till läkaren själv kl.11 o sen med Maia på eftermiddagen...men på torsdag ska jag fixa det
    VA?? Jag som räknade med att du skulle springa til posten nu, du som har så nära menar jag. Dockan skulle ju ha bodyn på ett kalas på torsdag!!!!{#lang_emotions_demon}

{#lang_emotions_kiss}Du kan skicka nästa vecka om du så vill!
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:22:52 följande:
    ja bara sisådär 1 mil Klarar jag väl lätt av att springa mitt i natten
    Ja, eller hur. Varmt och härligt är det ju ute osså!!
  • ChokladMoshin

Gonatt på er!!!

Hoppa inte upp alla salg pengar nu!

• ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 12:34:09 följande:
    Nää nu kom hummel kläningarna och Nelly grinade nästan då hon öppnade dom sötfisen. Men vad säger ni? är denna okej i stl?super glad för lite åsikter
    Sötisen!!
    Stl. ser väl bra ut.
    Min dotter såg precis "Lelly" och sa: Mamma en sån råååååååsa  klänning vill jag ha......
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 12:34:09 följande:
    Nää nu kom hummel kläningarna och Nelly grinade nästan då hon öppnade dom sötfisen. Men vad säger ni? är denna okej i stl?super glad för lite åsikter
    Oooooh, gillar inte klänningen egentligen men nu finns den ju i lila......
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 12:46:14 följande:
    naaw sötfisen. Jo man vill ju att den ska sitta fint på julafton, den svarta tig jag i 110. vi måste ses snart.
    Funderade på en lila till henne men är lite orolig för tyllen ,tyll är ju extremt känsligt för fastnar man i så rivs ju allt upp på ett litet kick, och då känns 549:- liiiiite hårt.
    Ja, jag får masa mig in till stan nån dag, eller hem till er.
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 12:46:14 följande:
    naaw sötfisen. Jo man vill ju att den ska sitta fint på julafton, den svarta tig jag i 110. vi måste ses snart.
    Förresten, kan din V ha stl. 92 i suits ? Mini har ju inte ens växt ur 80 i suits än, sålde ju alla 86: or t.o.m.
    Hur lång o tung var han på 18-månaders kontrollen?
  • ChokladMoshin

30% på EST fram till midnatt:

Från och med NU och fram till midnatt i natt är det 30% på nästan allt i butiken. Ange koden 091028 så dras 30% på din order.

• ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 12:57:40 följande:
    jo sant...jag har väl tänkt vi ska ha dom som gå bort kläningar / hemma. Inte direkt ute hmm dom vägde bara han då inte mätte det gjorde vi då han var sjutton. Beror lite på villken suit faktiskt. Äldre modeller sitter bra & årets medans dom i stars är super stora. Klart på vissa blir det ett uppvik på 8 cm på benen men dom sitter ju bra förövrigt så det uppviktet stör inte tycker jag, eftersom han har dom hemma som pyjamas. tror han är ett par cm längre en din tjej. han är ju ganska smal & lång. Han ligger 1 kurva över på längden och 1 under i vikten.
    Näe, inte direkt en sandlåde klänning kanske

Ok, ja min tjej är ju bara 80 cm, hon vägde 11 kg. Men längden gör ju himla mycket på suitsen. Hon har cups i stl. 80 på sig idag och den sitter perfa.

V ad ska vi hitta på ngn dag då? Inte direkt picnic väder liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15