Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-09 14:32:30 följande:
    JAAA! O så fick man mail från sweet funky att de fått en leverans från Wheat som de sålde rabatterat, då vågade jag knappt hoppas på att klänningen fanns med men när jag kikade in så var den där *LYCKA* !!!!!!!!!!Tog strl.4 (den hon har nu som är för liten är 3) men funderar på om jag inte ska köpa på mig en i strl.5 OCKSÅ
    Det är väl lika bra. Det var j uett bra pris på den.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 14:35:53 följande:
    Allmän förskola innebär att dom följer skolans tider, dom är hemma på studiedagar, alla lov, dvs även sommarlov och jullov och höstlov/påsklov. Så får dom vara där 15 timmar gratis, 8-11. Man har då ingen rätt att ändra tider och så.
    Tiderna är nog olika i olika kommuner. Här får man väla tre dagar i veckan också tror jag, med fem timmar om dagen.
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-09 14:27:38 följande:
    Hej hej alla!Hemma igen, valde att avvakta med igångsättningen, men har satt bokat in mig för ny koll på måndag... Så snälla alla, håll nu tummarna för att det drar igång av sig själv innan dess. Smultrons och Buttes knep nu testat .
    Hej!
    Håller tummarna för att det sätter igång snart.
    Fast igångsättning är ok det med.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 14:45:55 följande:
    Även om man har allmän förskola? Lyx! Det får man inte här. Här är allmän förskola alltid 8-11.
    Ja så har jag fattat det. 8.30-11.30 om man har varje dag.
    Men jag kan ha vimsat tilldet för jag använder ju inte det.

Kollade upp hur det funkar om man jobbar och har allmän förskola samtidigt. Om vi vill (och det funnits plats) hade vi kunnat lämna våra 15 timmar på helgen på nattiset. Lockande tanke om det inte skulle funka med syrrorna som barnvakt nån gång. Alltså vi kan lägga våra 15 timmar när vi vill eftersom vi båda jobbar. Märkligt.
  • lillronya

Hej i tråden!
    Nu har vi varit på luciafirande och det var sååå fint!

• lillronya

Idag kom den fina grå hummeltröjan från LPL. Sååå fin!!!

• lillronya

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag är seeeeeeeeeeeeeeeeg!
    Har funderat hela dagen på en kikkidklänning från småvi och nunär jag bestämt mej så är det ny lucka. Typiskt mej!!

• lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-09 21:09:04 följande:
    Snabb hjälp nu tack!!92/98 eller 98/104 i småfolksfleece till Ella?Hon är 92-93 cm lång nu, och den ska passa i vår. Hur är de i storlek?
    98/104
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-09 21:13:14 följande:
    Tack beställd
    Å vad jag blir avis!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-12-09 21:13:42 följande:
    Åhhh köpte du ocså den med "fotbollsspelare" på. Den väntar jag också hem. Kan man få se live bild?
    Ja precis den. Kan fota den om du vill. Ska bara kolla så att Michaela gått och lagt sej. Hon ska få den i julklapp.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15