Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-12-10 13:05:35 följande:
    Hihi jag tror nog att några butiks ägare läser denna tråden Rädda om sitt butiksnamn. Men det är bra för nu har det gåt för långt. Så idag skall det äntligen lösa sig med min lurv.
    Det är säkert en hel del som gör det ja.
    Skönt att det änligen löser sej.
    ängeln83 skrev 2009-12-10 13:06:10 följande:
    Goddagens.Vad händer här?Nån som köpt nån tröja från IdaT:s senaste kollektion?Jag är sugen på en men sist jag köpte en tröja till Liam så fick jag inte den över huvudet på honom, nån som vet om dom fortfaranade är lika små?
    Hej!
    JAg har bara den röda med flodhästar. Nyare än så har jag inte. Eller jo! Den lila med fåglar har vi ju. JAg tycker inte de är trånga att få på.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 13:22:16 följande:
    Jorå än så länge behöver jag ju bara lura mig själv så det går toppen Lite knixigare att få skatteverket med på noterna antar jag så det är väl bara att dyka ner i högen Sötnosar, peckakakor Här var Oliwer INTE toppad imorse! Han brukar ju somna närmre midnatt än vad som är skäligt för en 3åring och igår somnade han 20.30 vilket gjorde att han vaknade YBERtidigt. Så när hans morgon brukar börja va han redan trött, han hade somnat i bilen till dagis och sambon fick lämna honom att sova middag på en madrass där Fast jag tror det är lite sent, negativa rykten sprids fort och det här har tagits lite väl illa om hand kan tyckas?!
    Stackarn att vara så trött vid fel tidpunkt.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2009-12-10 13:31:24 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 13:29:36 följande: konstigt?! Hon brukar ju vara superduper att ha att göra med....
    Är det mysgrodan?
    JAg fick mejlsvar från henne direkt igår. Men hon skrev att hon hade det ruschigt just nu.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 13:33:24 följande:
    Ja. men jag är ju sådär töntigt hönsig vettu' så jag tycker inte han har på dagis att göra om han är så trött att han inte kan hålla upp ögonen. Mår man inte bra ska man få vara hemma (man behöver liksom inte ha feber för att må kass) men men nu var skadan redan skedd
    Håller med dej, men inget att göra i efterhand ju.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-10 14:14:14 följande:
    nu har jag rensat lite har en del linnen nu har lillebror 15 molo linnen och isabel 20... och det ska ut 15 på tradera *dutti butte*fast jag väntar till feb
    VAd duktigt!!!

JAg måste också rensa. Konstaterade häromdagen att snart växer Anjelin ur baby 92 i molo och då blir det lite tomt.
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-10 14:25:03 följande:
    MEN!Nu har jag läst tillbaka sen gårnatt och inte någonstans undrar ni var jag är . Som väntat är jag kvar hemma utan några som helst förlossningssymtom...Man blir duktigt sugen på en Småfolkslurv så som ni skriver om den, men jag har ju köpt 3 fr Molo senaste 2 veckorna så det får nog vara ...
    Vad drygt att vänta! Jag är impad att du tackade nej till igångsättningen. Det hade jag INTE gjort! Jag bad om igångsättning 10 dagar innan bf med Alicia och fick det. SÅååå skönt at slippa de sista dagarna.

JAg är också sugen på småfolkslurv, men nä det får va´.
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-10 14:34:57 följande:
    Fast vi har nog bestämt oss för att sätta igång på måndag om det inte hänt nåt spontant innan dess. För nu börjar jag tröttna ordentligt. Liksom lättare att erkänna sin trötthet när man kan se ett slut framför sig...
    Det förstår jag. Hoppas att det sätter igång innan dess.
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2009-12-10 15:53:32 följande:
    kolla nya Molosar -  de satsar på enfärgat nu?www.houseofkids.dk/shop/lilla-body-fra-115873...tycker de flesta färgerna var tjejpasteller el trista grå/vita (vitt är lagom kul tillen sölig grabb..) men intressant iaf att de skapar plagg man kan kombinera med prints. längtar efter sockar och vårmössor med.
    Annacill har fått in baströjorna i svart och ceris. Fina tycker jag.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2009-12-10 16:28:52 följande:
    *hoho* så bra det är med reklam ;o)Tom smultron har lyckats hålla sig eller??
    Jag tror att smutron klarat sej än sålänge.

HAde jag haft mer pengar hade jag köpt en blå och en röd, men det har jag inte. Är ju fler barn i detta hemmet som vill ha saker.
  • lillronya
    buffas skrev 2009-12-10 16:25:21 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-12-10 15:57:15 följande: Åh vill ha dom där nova star byxorna Men hittar inga i strl 86
    De är så fina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15