Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-12-09 22:56:08 följande:
    Så, nu har jag gjort kvällens inlägg. Nu går jag och lägger mig!!  CU
    Godnatt
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 22:57:01 följande:
    Hörlurar lillronya , hörlurar Surt bara att de aldrig får sitta i så länge ...
    Jaaa smart!!!
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-12-09 23:00:07 följande:
    NU drar jag pluggen
    *vinkar*
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-10 09:12:08 följande:
    Hej! Allt bra?
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 09:08:40 följande:
    Hej! Allt bra?
    Allt är bra här.
    Kom på att vi ska til öf och vi var inte riktigt i ordning för det.

Hoppas att allt är bra med er!
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-12-10 12:34:19 följande:
    en liten fundering :om man ständigt måste ha minst 5-6 maskiner smutsttvätt i tvättstugan för att annars svämmar skåp och lådor över, betyder det då atta) man har för mycke kläderb) man har för lite  förvaring  godagens
    Definitivt för lite förvaring!
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 12:38:08 följande:
    Defenitivt alternativ B!!Goddagens *gömmer mig undan allt pappersarbete & försöker se upptagen ut* Allt väl?
    Går det bra då?
    Här är allt bra. HAr två toppade barn som springer omkring och sjunger: Mamma vi vill ha mer peckakakor.....

Funderar på om de också ska få sån där meducin som ni pratar om. Sova är inte deras starka sida...
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 12:38:30 följande:
    Jag tycker faktiskt att det smakar bäver eller s k i t om man får säga det Men vi har gjort det till en "duktiggrej" så Max tar det på sked och känner sig duktig Jo det står det på flaskan men det är minsann ingen piggelinsmak på det
    Då kan jag lägga ner det innan jag provat då. Mina barn är kassa på att ta medicin...
  • lillronya
    JsN skrev 2009-12-10 12:58:26 följande:
    Jag tycker att det luktar tuttifrutti, men det smakar inte det. Men jag har kommit på varför. För mig är det inte tuttifrutti om det inte är sött, pytte har inte den kopllingen utan accepterar därför smaken.Pytte sitter på köksbänken varje kväll och så tar vi först en liten sked med 5 droppar av sempers magdroppar och sedan 1 tsk fiskolja. Det är inledningen på kvällsritualen. Det är väldigt viktigt att hen får hålla måtten när jag häller upp och att hen får ta det själv.
    Vi har också kvällsrutin på köksbänken. Det är så gulligt.
    Borstar tänderna på småttarna där. Först borstar mamma sen borstar de själv. Och sen fluortablett. Eller blapp som E säger.
    Innan dess har han fått sin astmatablett.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15