Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

NU är vi med i Vi föräldra Fick tidningen idag! Lite konstigt att läsa om sig själv{#lang_emotions_dreamer} Och de har skrivit om artiklen mot utkastet jag läste men helt ok

Man skickas tillbaka till den totala lyckan när Bus kom!{#lang_emotions_sunny}

• Everlonn
    mortillsju skrev 2009-11-02 12:42:34 följande:
    Vad handlar artikeln om??
    När det dröjer mellan syskonen
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-11-02 13:14:31 följande:
    såååå fina bilder
    mortillsju skrev 2009-11-02 13:11:38 följande:
    Men vad roligt att ni är med. Ska genast se till att köpa hem ett ex trots att vi växt ifrån Vi Föräldrar egentligen.
    lillronya skrev 2009-11-02 13:13:50 följande:
    everlonn: Vilka helt tokfina bilder!!!!
    Tackar{#lang_emotions_sunny} Blev jättenöjd med dom!!
  • Everlonn
    malinkaunitz skrev 2009-11-02 13:19:01 följande:
    Ja du ska vara nöjd med dom .. Jätte fina :)
    ängeln83 skrev 2009-11-02 13:17:02 följande:
    EverlonnInstämmer med dom andra, helt underbara bilder, vilken fin familj ni är
    mortillsju skrev 2009-11-02 13:14:49 följande:
    Vilka fina bilder! Underbara. Och vad lika ni är i familjen
    åhh, nu blir jag ju alldeles rörd ju{#lang_emotions_flower}
  • Everlonn
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 13:26:19 följande:
    Ooooooh, vad fina bilder!! Gillade bilden där storebror lyfter upp henne i luften, underbar!!
    Min favvis är när Bus gungar{#lang_emotions_heart}

Tidningen kommer i butik den 5/11, prenumerarar så då kom den lite tidigare
  • Everlonn
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 13:28:38 följande:
    JA, superfina!!Fint klädval också
    He he, tråden hjälpte till
  • Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-11-02 13:44:05 följande:
    jättefint! gillar också bilden där han kastar lillsyran!Mortillsju: söta barn i molojackor - det är inte bara vi som fått starta med vinterkläderna då. Såg Max i BT Smultron, har ni fortfarande höst? S¨åg att du fåt tag på en holdenjacka, de ör så fina,hoppas roligare färger än i år kommer nästa år...Liljan - Katvignostalgi, sååå fint!Tjolla-  underbar han är i den molotröjan, den är kanonfin!
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-02 13:42:21 följande:
    Såå fina bilder EVERLOON!
    Tack!!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 13:43:42 följande:
    Noop sambon jobbar & ingen barnvakt går att fixa, tyvärr.Uaah jag hade för ett tag sedan en lustig hjärtklappning som kom och gick och igår kom den tillbaka. Fattar inte vad det är får super ont i huvudet och så rusar bara hjärtat.
    Usch, det lät inte kul alls
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-11-03 16:12:04 följande:
    nån som fått tidning på posten idag?? *föräldrar o barn?, eller vi föräldrar? vet inte vilken jag prenumererar på ju!! *Everlonn??jag hittade en Bus däri... vilka bilder det blev.:! son+ dotter va ju så mysig!!!!o vilken berättelse det blev.. *även om jag hört den innan.. *det där va jättebra gjort!!!
    Bidde du förvånad ha ha

tack tack{#lang_emotions_sunny}

Såg fram emot att ses på onsdag men nu såg jag att du åker på lördagen ju Ja ja, vi syns nån annan gång{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-11-03 16:21:41 följande:
    ja, fast sen kom jag på att jag hört nåt om det =)) det sjuka va att när jag bara läste framsidan o såg det där emd 12 år mellan så va er de första jag fick i skallen =)) japp, jobbar ju nu igen, så 6-15 på fre.. så blir lördag för mig men huvudsaken är att jag KAN åka.. dag spelar roll... ons hade varit så kul, men men.. jag KAN åka iaf
    Precis! Bara man kommer iväg!!

Wiieee imorgon!!!! Har fjärilar i magen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15