Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-19 11:22:37 följande:
    Jag tror det bli jättestiligt på en kille
    Frågan är om Felipe går med på det Men rött är han inte så kinkig för...
  • Zvartaliljan
    malinkaunitz skrev 2009-10-19 11:31:39 följande:
    Ja den var helt underbar.. tyvärr för stor.. kommer passa nästa vinter.. men helt klart värd pengarna Fick du din hummel overall? Annars vet jag var det finns en i strl 98.. Om du fortfarande letar :)
    Nej fick aldrig den o väntar på pengar tillbaka ännu...inboxa gärna var den finns, Maia har ju redan 3 overaller men en 4 kan jag väl kanske lyckas få in Kanske om det kommer lite erbjudande nu när de flesta redan köpt vinterkläderna {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan
    Pimm skrev 2009-10-19 11:31:52 följande:
    Njaa jag hade inte tagit den på min grabb, frågan är om en grabb i den ålderna hade velat ha en sådan på, dom börjar ju med egen vilja tidigt.
    Nja jag räknar med att 98an ska passa honom som 2-åring...o då hoppas jag att han inte har så mycket vilja än
    Fast jag tror nog ändå att han skulle vilja ha den, det är ju stora flodhästar på den O en sån liten grabb förstår väl inte det här med pojkigt/flickigt? Hoppas jag inte för jag lär ta på honom en hel del rött då det är så fint på mörkare killar (vilket han förmodligen blir...hoppas på brunögd denna gången )
  • Zvartaliljan
    Pimm skrev 2009-10-19 11:42:18 följande:
    Ja rött gillar jag också på killar, det är jättesnyggt. Ja 2 år då kan du bestämma:) Trodde 98 var till typ 3-4 åringar.
    Nja den passar ju Maia nu precis, men så är hon som en normalstor 2-åring typ Förra året satt den bättre på henne, då var hon väl som en normalstor 1-1,5-åring. Jag hoppas att lillebror inte går i syrrans fotspår o blir en matvägrande sjuk liten spinkfis...jag vill ha en ständigt hungrig frisk, tjock o go liten Buddha
  • Zvartaliljan

Kan berätta att Maias lilla kusin på 5 månader har gått om hennes vikt vid 1,5år!! Det ni! Han är precis sån som jag vill att lillebror ska bli, ett matvrak som växer som bara den Han är inte tjock, normalstor på det viset, han är väldigt lång o stor hela han istället. Har strl.74 nu {#lang_emotions_surprised}

• Zvartaliljan
    malinkaunitz skrev 2009-10-19 12:05:50 följande:
    Ja kusinen till angelina fyllde 5 förra veckan .. Hon är en riktigt spinkis.. född i vecka 26.. väger 11,1 kg och det ser inte så trevligt ut.. Hon får behandling nu med hermoner och växer som den på längen men vikten står kvar.. hon Kunde ha ida T kappan jätte fint på henne..
    oj, ja men då var hon ju riktigt tidigt född stackarn Tar väl evigheter o komma ikapp...
    maia växer ju också bara på längden, inget på bredden tyvärr
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer! Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Du, för en gångs skull hatar jag att jag hade rätt *KRAM*
    Var det ett MA då eftersom du fick skrapas?
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:46:59 följande:
    Ja men det var du som fick mig att fara in. Så jag skall tack dig massor. Hade tänkt vänta till slutet av veckan annars. De hittade en hinsäck som hade fastnat, mycket rester kvar. Blödde massor efter gyn undersökningen. Så lades in direkt. Skit jobbigt. Men nu är det över och det känns så bra.
    Okej, men då var det nog ett typ halvt MA då. Ett MA är ju ett missfall där fostret inte stöts ut...men i ditt fall var det ett halvt då om man nu kan kalla det så. Mycket värre än ett vanligt missfall iaf, jättetur att du åkte in! Hade du väntat hade det kunnat bli hemska infektioner ju *hua*
    Vid mina missfall har jag ju sett hinnsäcken när den kommit ut så då visste jag ju säkert liksom...mycket svårare om man får som du, "bara" en massa blödningar o ont. Särskilt om man inte vet om att man är gravid...för det visste du inte då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15