Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ängeln - Åhh men attans då! Hoppas det går bra, Maia föddes ju 5 dagar efter mitt vatten gått så lite ska du nog kunna knipa med hjälp av bricanyl om värkarna sätter igång. Varje dag extra som h*n stannar i magen räknas ju och blir förmodligen 2 dagar mindre som du behöver stanna på neo...jättejobbigt om ni måste bli inlagda där med bebben sen utan liam, lider med er Hoppas allt går bra och att bebisen är tillräckligt utvecklad! Vilket h*n förmodligen är i den veckan. LYCKA TILL {#lang_emotions_heart}

• Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-14 19:36:16 följande:
    Heeej!! Händer det något kul här? LILJAN är det en liten pedro där inne?? blev så nyfiken är bilderna i BT
    CamillaJ skrev 2009-10-14 18:54:29 följande:
    Oj smög in och kikade, som jag gör varje kväll men skriver inte så mycket!!! Skulle vilja shoppa men ha lovat att jag inte ska göra det nu på ett tag då jag shoppat föööör mycket till bebis ... bebis som jag inte vet vad det blir hehe :) så för att göra allt enklare så lägger jag ner det liiiite. Liljan & loppan- Grattis .. till lillebror .. hur fick du reda på det tog ni ett extra ul? Mysigt och grattis igen.   Ängeln- Herre jisses ha läst ifatt allt nu, åh gud vad spännande :) lycka lycka till !! Hoppas allt går bra :) Är ju avvis .. vill också ha bebis nu. Men det är lääääänge kvar.. *suck* Nu ska vi åka & hämta pizza till fotbollen
    japp det är en Pedro Har börjat sjunka in nu...var i chocktillstånd igår..fråga bara Everlonn hur jag skakade
    Cammila - vi gjorde 3D-ultraljud i malmö
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-14 20:23:02 följande:
    LILJAN 130 babyplagg OCH UNGEN ÄR INTE ENS FÖDD du är galen kvinna!!!! Det fanns ju en hel del som är unisex bland det du tyckte var sådär... vita småfolk suiten med kossor, småfolk vovvebodyn, ejsikkelej regnbågen mfl. dock tycker jag ju inte aquaflower är så unisex
    Haha, men du, det där var inte allt Har en hel del lindex, po.p o.sv också {#lang_emotions_dreamer}
    Men det är från strl.50-74 allt det där. Så väldigt utspritt alltså.

Du menar vita småfolkssuiten med rosa elefanter? Den gillar jag med men sambon vägrar Likaså kaninsuiten bara för att den har rosa kantband o vovvebodyn för att några vovvar är rosa
  • Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2009-10-14 20:27:20 följande:
    LILJAN.... här kommer min åsikt. Gör dig av med tjejplaggen. För när lillebror är född kommer du främst välja det pojkiga så blir det flickiga liggande. Bättre att omsätta Jag sparar ofta storebror Ms kläder till S. Tror du det används? Pyttigt lite och bara om det krisar och det lär det inte göra i er lillebrors garderob. Den ungen kommer icke att lida nöd. Sanna mina ord
    Ja risken är väl att när jag väl nu får en pojk så vill jag nog använda de lite mer "grabbiga" kläderna o köpa lite mer typ molos bilar m.m
    Det roliga är ju dock när man kan matcha storasyster, och en hel del av de lite mer "flickiga" kläderna som jag har i pyttestorlek har ju även Maia.

Men ja...en hel del ryker nog nu...hoppas T går bra så man får in lite till salgen så ska jag shoppa en massa pojkiga stars, flygplan, bilar m.m {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-14 20:38:42 följande:
    jahaa men låt gubben din välja då  det finns ju så mycket fint som är pojkigt
    bara för det blev det ett par cartoon-byxor på B&R, Felipe tyckte om det printet Ska nog bunkra massor i det sen när det blir mycket rea...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-14 21:06:32 följande:
    Liljan: Jag tycker helt klart att overallen funkar! Sååå fin!
    Ja o sååå mysig! Visste inte att det var foder i hela overallen, trodde det bara var i luvan, skitbra ju att det var foder i hela, mycket varmare än Molos Nu kan hon matcha lillebror när han har hans gröna med grodor {#lang_emotions_heart}
    TACK igen {#lang_emotions_flower}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-14 21:16:26 följande:
    Jättemysig! Skulle behöva en till Emilio med...
    blir nog svårt...får nog leta på TS i så fall

Smultron - bara så du vet så vill jag fortfarande ha den där ljusturkosa lurven efter Lova sen om du ska sälja För den passar väl ändå en liten Pedro? Trots lite rosa kantband...det får sambon blunda för
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-14 22:07:46 följande:
    go kväll tjtjer =)..idag har ja fyndat på 90% weeeeeee mitt gick på 2000 kr skulle gått på 20 000 =) det kallar jag rabtt...blev allt möjligt så imorn blir det tradera för att finansiera alla köp hahaha
    men gaah, verkar som jag skulle åkt idag med då ju!! Fanns det mycket kvar? Vad köpte du?
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-14 22:26:05 följande:
    vtrodde inte du ville komma upp en g¨ng till =( annars hade ja ju messat.... fanns en hel del, men det blev snabbt utplockat... men tog en syskonsists till P&T för 70 kr =D... massa nappar, lite kläder, leksaker EN UNDERBAR juniorsäng för 300kr =O........ åe nspjälsäng till baby upp till 5mån så fin för 120 kr..... ja en hel del möbler blev det å det fanns en del möbler kvar nu när vi gick med... mamma råkade f¨å mina grejer i sin bil ska packa upp imorn å ut på T =)..m¨åst eju finansiera det... just ja buggaboo 4 klädslar, vinterhjul, åkbrädan, bbabyskydd fästerna... hmm ja det va lite =)
    jadu, sälj av det så har du salgen finansierad
    fasen jag hade velat åka...men nä var helt slut efter malmöresan igår så hade ändå inte pallat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15