Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

god morgon tjejer

idag är det julfest på barnens dagis! och så har det snöat så barnen är såå lyckliga ska bli kul att gå ut i snön!!

kom på att det är sista dagen barnen går på dagis imorgon och jag skullev ilja köpa en liten present till fröknarna ...vad brukar man köpa dom är hmm 8 st (3 på vaje avd+ mattanten+ 1 resurs) det är ett öppet dagis så jag kan inte bara köpa till min avdelning..

hmm {#lang_emotions_dreamer}

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

så nu har jag lämnat barnen. såå lång tid det tog att gå till dagis de skulle göra snö änglar var 5e meter

barnen hade på sig regnbågsmolo overall och isabel hade regnbågstermobyxor och lila molo jacka. till det hade dom vars en stickad rånis med stars. JISSES vilka kommentarer jag fick när jag kom till dagis Kul!

Tack för alla tips om vad man kan ge! Alltid lika svårt.. kanske man kan ge en gemensam chockladask till alla att ha i fikarummet och sen ger jag nån "större" present till fröknarna på min avdelning också

• Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-12-17 11:25:49 följande:
    Vi ger en flaska åländskglögg, fint inslagen i celofan och ett kort som barnet själv gjort.
    Tjollabolla skrev 2009-12-17 11:06:19 följande:
    Låter jättebra gums!
    toppen tack för tipsen tjejer

jag har fixat 4 flaskor vin nu (3 till våra fröknar och en till resursen som tillhör vår avd) och en plåtask fylld med godis och chocklad till alla

Jag slog in vinflaskorna i celofan och virade runt ett glitter band med en julkula i runt flaskhalsen {#lang_emotions_tomte}. Blir nog bra
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-17 13:14:38 följande:
    Woohoooo en airbrush knapptröja på väg hem till mej!
    åhhhåå nice!! såå fin!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-12-17 19:51:18 följande:
    det där vill jag inte höra Sätter mig ännu hårdare på fingrarna. Men det där ville jag höra. Skall inte köpa den
    den är sååå fin!!!
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-12-17 22:12:35 följande:
    Ojdå, där slant jag visst på beställningsknappen, inte alls meningen ju
    hoppsan vad blev det?
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-12-17 22:20:11 följande:
    Ville ju testa "grisen i säcken" på EST, och så följde det med molotröjan med fjärilar också
    åh vad kul! vad blev det från grisen i säcken??
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-12-17 22:29:28 följande:
    Det enda som fanns i 98/104. Röd, blå tror jag det stod. Får väl se om det är nåt att ha, annars finns ju tradera
    haha spännande vill se bild sen
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-12-17 22:39:37 följande:
    Ja, undra om man kan klämma i Ella i en babyklänning igen. Vet du om de kommer i kortärmat eller långärmat?
    kortärmat dubbelstrl...
  • Buttelina
    Milliz skrev 2009-12-17 22:42:42 följande:
    Nej, kommer de i dubbelstorlekar? Varför ska Molo också börja med det?
    ja lite dumt just på klänningarna isabel kunde ju ha 92 innan mn nu är det osäkert {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15